نوشته شده توسط : mali

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی در واقع یک تور چند ساعته با یک کشتی تفریحی بر روی دریای اژه است. این تور را می توانید از دو اسکله موجود در کوش آداسی که قایق های تفریحی زیبا در آن پهلو گرفته اند تهیه کنید. اسکله ها در کنار ساحل و به موازات آن کشیده شده اند. این کشتی ها معمولا دو طبقه هستند و گشتی چند ساعته بر روی دریا می زنند. اگر مایل به غوصی هستید این کشتی ها توقفی برای شنا نیز دارند. در کشتی های تور تفریحی پذیرایی کامل شامل ناهار از شما مسافران تور کوش آداسی به عمل می آید.

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

 


غواصی در کوش آداسی

غواصی یکی از تفریحات هیجان انگیز در کوش آداسی می باشد، می توانید با پوشیدن لباس غواصی به اعماق دریای مدیترانه رفته و زیبایی های کف دریا و موجودات دریایی را تماشا کنید.در کوش آداسی مراکز غواصی متعددی وجود دارد که بسته به میزان مهارت، علاقه مندان را برای این کار راهنمایی می کنند. مسافران تور کوش آداسی می توانند با غواصی هیجان بسیار زیادی را تجربه کنند. 

غواصی در کوش آداسی

 


پاراسیلینگ در کوش آداسی

پاراسیلینگ یکی از تفریحات هیجان انگیز و جالبی است که در تور کوش آداسی می توانید انجام دهید. پاراسیلینگ یا آب چتر سواری به این صورت است که چتر با یک طناب به قایق موتوری وصل می شود و ورزشکار چتر را می پوشد. به این صورت با سرعت گرفتن قایق ورزشکار در آسمان اوج می گیرد. به وسیله دو دستگیره آبی و قرمز که روی چتر قرار دارد می توان ارتفاع را تنظیم کرد. پاراسیلینگ یک نوع تجربه پرواز و بی وزنی محسوب می شود و وجه تمایز آن با چتربازی یا پاراگلایدر در منظره اقیانوس زیر پای شما است. این ورزش جزو یکی از ورزش های پرمخاطره دنیا طبقه بندی شده است. اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان در طول سفر خود می گردید ما پاراسیلینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

پاراسیلینگ در کوش آداسی

پاراسیلینگ در کوش آداسی

 


اسب سواری در کوش آداسی

سفر به کوش آداسی یک فرصت خوب برای اسب سواری و گشت و گذار در کوه ها و جنگل های زیبا و بکر این جزیره می باشد. علاقه مندان به اسب سواری می توانند پس از گذر از جاههای زیبا و دیدنی به ساحل برسند و از هوای مطبوع ساحل لذت ببرند. در تور کوش آداسی این تفریح لذت بخش از مسیرهایی زیبا در اختیار مسافران قرار می گیرد.

 

اسب سواری در کوش آداسی

 


قایق سواری در کوش آداسی

در این شهر زیبا و ساحلی میتوان به تفریح مهیج قایق سواری پرداخت و بر روی آب از تماشای دیدنی های اطراف این شهر لذت برد. برای استراحت می ونید در سواحل آرام این شهر توقف کرده و به صرف ناهار بپردازید و با شنا کردن در آب های زلال و شفاف کوش آداسی لحظات فراموش نشدنی را تجربه کنید. در تور کوش آداسی از این تفریح هیجان انگیز غافل نشوید.

قایق سواری در کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: تفریحات کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی,مکان های تفریحی کوش آداسی,بهترین تفریحات کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پاموک کاله کوش آداسی

پاموک کاله یا قصر پنبه ای یکی از جاذبه های منطقه دنیزلی است که حدود دو ساعت و نیم تا کوش آداسی فاصله دارد. پاموک کاله از دوران روم باستان بر جای مانده و در اصل رسوبات به جای مانده از سرازیر شدن رودها است که به صورت حوضچه های سفید رنگ در آمده است. در داخل این حوضچه ها آب با دمای 35 درجه وجود دارد که مملو از مواد معدنی بوده و خاصیت درمانی دارد. باقیمانده شهر تاریخی هیراپولیس که یکی از شهر های روم قدیم بوده است در نزدیکی پاموک کاله قرار دارد که شما مسافران تور کوش آداسی می توانید از آن دیدن فرمایید. هم چنین چندین هتل به دلیل تردد خیل عظیم گردشگران در این منطقه قرار دارند.

پاموک کاله کوش آداسی

پاموک کاله کوش آداسی


حمام بلدیه کوش آداسی

حمام بلدیه یکی از آثار به جا مانده از دوران عثمانی است. این حمام در سال 1495 میلادی ساخته شده است. حمام بلدیه با معماری زیبای عثمانی با سنگ مرمر و چوب ساخته شده است. طراحی این حمام به صورت گنبدی شکل بوده و به و قسمت آقایان و بانوان تقسیم می شود؛ هر قسمت شامل بخش هایی است که از آن ها می توان به رختکن، اتاق گرم، اتاق سرد و اتاق بخار اشاره کرد. این حمام به عنوان یک مرکز تفریحی به شما مسافران تور کوش آداسی خدمات ارائه می دهد. شما مهمانان گرامی در طول سفر خود می توانید به این حمام رفته و از خدمات بی نظیر ان نظیر ماساژ استفاده کنید.

حمام بلدیه کوش آداسی

حمام بلدیه کوش آداسی


گوورجین کوش آداسی

گوورجین نام یک قلعه قدیمی در کوش آداسی است که قدمت آن به سال 1770 میلادی بازمی گردد. این قلعه در یک جزیره مانند در دریا ساخته شده است و به وسیله ی یک خیابان به اسکله متصل می شود. گفته می شود این قلعه به عنوان یک کلانتری در زمان قیام مورا توسط عثمانی ها ساخته شده است. این قلعه به وسیله دریاسالار بارباروس خیرالدین پاشا ساخته شده است. روی دیواره قلعه دو کتیبه وجود داشت که در حال حاضر یکی از آن ها از بین رفته و فقط یکی باقی است. به شما مسافران تور کوش آداسی پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از گوورجین دیدن کنید.

گوورجین کوش آداسی

گوورجین کوش آداسی


غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. در تور کوش آداسی از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 


قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. مسافران تور کوش آداسی می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

قلعه کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کوش آداسی,مکان های دیدنی کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی قدمتی بیش از 250 سال دارد که یکی از تفریحات لذت بخش است و مانند دیگر حمام های این شهر دارای امکانات مناسبی می باشد. در این حمام ها می توانید خستگی روزانه خوذ را از تن به در کنید و کاملا به تمیزی و آراستگی برسید. این حمام باعث طول عمر و آرامش فوق العاده می شود. مسافران تور کوش آداسی می توانند در سفر به این شهر این حمام ها را امتحان کنند.

 حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی

 


کوه اصحاب کهف در افه سوس کوش آداسی

کوه‌هاي شمال افه‌سوس، جايي است که مي‌گويند اصحاب‌ کهف درون غاری در دامنه کوه نزديک به دويست سال به خواب رفته اند.در قرن سوم، هفت جوان طرفدار عيسي که نمي توانستند دين خود را بر امپراتور داسيوس آشکار کنند،به کوه پانايير فرار و در این غار پناه گرفته و به خواب میروند و پس از سال ها که از خواب برمیخیزند برای خرید غذا به شهر رفته و متوجه این اتفاق می شوند و پس از آگاهی مردم از این موضوع دوباره به غار بازگکشته و در همین غار چشم از جهان فرو می بندد.از قرن پنجم به بعد این غار مرکز ديني و زيارتگاه  می شود.مسافران تور کوش آداسی می توانند از این پارک دیدن کنند.

کوه اصحاب کهف 


مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی مربوط به دوره سلجوقیان است و در سال 1375 به فرمان آیدین اوغلو عیسی بیگ ساخته شد. در این مسجد از لحاظ معماری نشانه‌های گذر از دوران سلجوقی به عثمانی دیده می‌شود.این مسجد دارای دو گنبد و یک مناره می باشد و از موادی مثل سنگ، آجر و مرمر درست شده است .نقشه مسجد بر اساس مسجد جامع دمشق می باشد.مسجد دارای دو ورودی اصلی شرقی و غربی است  که دیواره های غربی منقش به کتیبه و اشکال هندسی می باشند و با مرمر پوشیده شده اند در حالی که نمای قسمت های باقی مانده از سنگ است.در قرن نوزدهم از این مسجد به عنوان کاروانسرا استفاده می شده است.مسافران تور کوش آداسی می توانند با بازدید از این مسجد از زیبایی های معماری آن لذت ببرند.

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی


معبد آرتمیس کوش آداسی

معبد آرتمیس یک معبد یونانی است که به الهه آرتمیس اختصاص دارد و یکی از عجایب هفتگانه جهان می باشد که در شهر افسوس قرار دارد و تا قبل از ویرانی کامل آن در سال 401 ، سه بار مورد بازسازی قرار گرفت.این بنا در سال 550 قبل از میلاد ساخته شد و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد.زیربنای این معبد چهرگوش است و با مرمر ساخته شده،  پلکان مرمری طبقه همکف را به بالکن‌های بزرگ و بلندی وصل می کنند. در مجموع ۱۲۷ ستون در این بنا به کار رفته که ارتفاع آنها ۲۰ متر و با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده هستند.این معبد تعداد فراوانی از آثار هنری را درخود جا داده بود.در طول تور کوش آداسی می توانید از باقی مانده های این بنای زیبا دیدن کنید.

معبد آرتمیس کوش آداسی

 

معبد آرتمیس کوش آداسی


خانه حضرت مریم در کوش آداسی

در بلندای کوه بلبل در 9 کیلومتری شهر افس خانه ای وجود دارد که منتسب به حضرت مریم می باشد.حضرت عیسی پیش از دستگیری، مادر خود را به دوست نزدیکش "سنت جین" سپرد او نیز برای جلوگیری از به آسیب رسیدن حضرت مریم او را از بیت المقدس به  شهر افس که در آن زمان شهر پر جمعیت و شلوغی بود آورد.در آن زمان این شهر، شهر بت پرستان بود و او تصمیم گرفت به ترویج مسیحیت بپردازد و برای در امان ماندن حضرت مریم او را به مکانی دنج و خلوت برد.پناهگاه حضرت مریم کلبه ای جنگلی به سبک رومی شد که وی تا سن 101 سالگی در آن خانه زندگی کرد و در همین کوه به خاک سپرده شد.بعدها این خانه تبدیل به کلیسا شد که در آگوست هر سال مراسم یادبودی برای حضرت مریم در آن برگزار می گردد.در خروجی این ساختمان چشمه ای به نام حضرت مریم وجود دارد که دارای آب شوری است و برای تبرک استفاده می شود.مسافران تور کوش آداسی در سفر به این شهر از این خانه جذاب دیدن کنند.

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

 

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

مجسمه حضرت مریم در بیرون خانه

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کوش آداسی,جاذبه های گردشگری کوش آداسی,معرفی جاذبه های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند یک هتل 5 ستاره با ارائه خدمات UALL می باشد که در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد. هتل فاصله کمی تا ساحل شنی اختصاصی خود در کناره دریای مدیترانه دارد و می توانید پیاده به ساحل رفته و از سرگرمی های جذابی که برای شما مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است استفاده کنید. هتل در زمینی به مساحت 65000 متر مربع قرار دارد که بیشتر این مساحت شامل بخش سرگرمی هتل شامل زمین گلف، تنیس، والیبال ساحلی، اسکواش، بسکتبال، بدمینتون، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی و... می شود. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه، یک اسنک رستوران و 9 رستوران آلاکارته با سرو غذا از مکان های مختلف دنیا است. هم چنین 13 کافی شاپ هتل شیرینی و نوشیدنی های متنوع سرو می کنند. فاصله هتل کورنلیا از فرودگاه 35 کیلومتر است.

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا


هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر قرار دارد. هتل در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل در 31 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 44 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 223 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مسافرین تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات است. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، رستوران ایتالیایی، ترکی، دریایی و اسنک بار است. هتل دارای یک استخر روباز در محوطه است که دارای سرسره های آبی و پارک آبی نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، ماساژ، سونا، جکوزی، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، تیراندازی و تیم نمایش اشاره کرد.

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا

 


هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. این هتل بسیار لوکس و زیبا بوده و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل در کنار دریای مدیترانه قرار داشته و دارای ساحل شنی و هم چنین اسکله اختصاصی است. در زمین گلف بزرگ هتل امکانات آموزش و بازی رایگان برای شما تدارک دیده شده است. یک پارک پوشیده از درختان کاج در کنار هتل قرار دارد که امکان گشت و گذار و تجربه های جدید مانند راه رفتن روی پل معلق و سقوط آزاد را به شما می دهد. در کنار ساحل و اسکله اختصاصی هتل انواع ورزش های آبی مانند غواصی ، جت اسکی، قایق سواری و ... در دسترس است. در دنیای آب هتل انواع سرسره های آبی و استخر های متفاوت وجود دارد. در مدرسه تنیس هتل می توانید زیر نظر استادان بین المللی تنیس را یاد بگیرید. هتل دارای 533 اتاق است که دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، چهار رستوران آلاکارته، چهار اسنک رستوران و 11 کافی شاپ است که بنابر زمان بندی ارائه شده از سوی هتل با منوهای متنوع در انتظار شما هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، بیلیارد، بولینگ، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ... اشاره کرد.

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا


هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک آنتالیا و در 8 کیلومتری مرکز آن قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 85 هکتار بنا شده است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای 404 اتاق شامل اتاق های خانوادگی، استاندارد، اکونومی، سوئیت و ویلا است که برای شما مسافران تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت و حمام اختصاصی هستند. هتل دارای یک رستوران بوفه و چهار رستوران آلاکارته است که رستوران اصلی به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد و استفاده از رستوران های آلاکارته با رزرو امکانپذیر است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، باشگاه کودکان، کافی شاپ، تیم سرگرمی و ... اشاره کرد.

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

 

 


هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت یکی از هتل های منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2016 افتتاح شد. این هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 100 متر ساحل شنی اختصاصی است. هتل آدالیا خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیاارائه می کند. فاصله هتل تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود ده کیلومتر است. هتل آدالیا الیت دارای هتل دارای 525 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، چای ساز و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه و پنج رستوران آلاکارته با سرو غذاهای سراسر دنیا است و ۷ کافه برای سرو انواع نوشیدنی و دسر در مکان های مختلف هتل قرار دارند. هتل در مساحتی بالغ بر 45000 متر مربع است که امکانات تفریحی زیادی را در خود جای داده است. از جمله این امکانات تفریحی می توان به پارک ابی با 11 سرسره، استخرهای سرپوشیده و روباز، استخر موج، شهربازی، بیلیارد، بولینگ، حمام ترکی، سونا،‌ جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان و تیم سرگرمی اشاره کرد.

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک می باشد که که در سال 2011 افتتاح شده است. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق، آپارتمان و ویلا می باشد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به دلخواه خود از میان آن ها انتخاب کنید. اتاق ها دارای چشم انداز استخر، باغ و یا دریا هستند و دارای امکانات بالکن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، تلفن و حمام می باشند. این هتل دارای یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و چهار کافی شاپ با ارائه خدمات 24 ساعته می باشد. خدمات هتل به صورت UALL است و در نزدیکی هتل ساحل شنی اختصاصی قرار دارد. دیگر امکانات هتل شامل استخر با سرسره آبی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، مینی گلف، حمام ترکی، سونا و ... اشاره کرد.

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا


هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ یک هتل 5 ستاره با خدمات UALL در منطقه بلک آنتالیا است. هتل در میان یک منطقه وسیع سرسبز پوشیده از درختان زیبا قرار گرفته است. این هتل ساحلی بوده و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل به تازگی و در سال 2013 به منظور ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور آنتالیا بازسازی شده است. هتل دارای یک استخر روباز و سرسره های آبی مهیج در محوطه است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. هتل دارای 693 اتاق بزرگ و با دکوراسیون شیک است که همگی دارای بالکن بوده و منظره ای از دریا و یا جنگل به شما ارائه می دهند. هتل دارای 7 رستوران و 11 بار است که برای استفاده از رستوران های آلاکارته باید از چند شب قبل رزرو انجام داد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، تنیس روی میز، اتاق مخصوص کودکان و ... اشاره کرد.

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

 


هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل از یک ساختمان اصلی و چند ساختمان ویلا تشکیل شده است. این هتل در زمینی به مساحت 120000 متر مربع قرار گرفته است. هتل سیرنه در سال 2001 افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل دارای 426 اتاق و 123 ویلا است که دارای امکانات مینی بار، تهویه، بالکن، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی بهسبک بوفه با سرو تمام وعده های غذایی و سه رستوران آلاکارته که به شما مسافران تور آنتالیا غذاهای دریایی ، ایتالیایی و کباب ارائه می دهند. هتل دارای امکانات تفریحی متنوعی نظیر زمین تنیس، زمین فوتبال، تنیس روی میز، مرکز اسپا، استخر روباز وسرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، ایروبیک، بدمینتون، باشگاه کودکان و تیر اندازی است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک آنتالیا

 

 


هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریوکایا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است که در 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در 30 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل در میان انبوهی از درختان کاج قرار گرفته که منظره بسیار زیبا و دل انگیزی را ایجاد کرده است. هتل دارای 506 واحد اقامتی از انواع اتاق استاندارد، سوئیت و ویلا می باشد که دارای امکانات بالکن ، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی و چهار رستوران با سرو غذاهای چینی، ایتالیایی، اسنک و باربیکیو است. هتل دارای امکانات تفریحی بسیار متنوعی نظیر استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی گلف، بدمینتون، تنیس روی میز، بیلیارد، اسب سواری، موج سواری، قایقرانی، جت اسکی و ... است. هم چنین می توانید در مرکز اسپای هتل به ریلکس کردن بپردازید.

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

 

 


هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن یکی از هتل های 4 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. هتل پرایم گاردن خدمات خود را به صورت ALL‌ ارائه می دهد و دارای ساحل شنی اختصاصی است که تا آن کمی فاصله دارد. این هتل در 27 کیلومتری فرودگاه و در 35 کیلومتری فرودگاه قرار داشته و سرویس شاتل با هزینه اضافی برای شما مسافران تور آنتالیا در دسترس است. اتاق های هتل 202 عدد است که از انواع استاندارد، سوپریور و ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام ، بالکن و تلفن هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستوران ساحلی، یک رستوران با منوی غذاهای دریایی و یک اسنک رستوران است. در محوطه هتل استخر روباز با سرسره های آبی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. دیگر امکانات هتل پریم گاردن شامل استخر کودکان، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، کافی شاپ، فروشگاه و روم سرویس است.

هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های ۵ ستاره آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا,نرخ هتل های آنتالیا,تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آمارا پرستیژ آنتالیا

هتل پنج ستاره آمارا پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا در زمینی به مساحت 100000 مترمربع واقع شده است. این هتل سابقا با نام لوشاتو پرستیژ شناخته می شد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و فاصله آن تا مرکز شهر حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 52 کیلومتر است. هتل دارای 584 اتاق شامل اتاق استاندارد، اتاق استاندارد بزرگ،‌ اتاق دوبلکس، اتاق دوبلکس سوپریور، اتاق خانوادگی، اتاق خانوادگی سوپریور، سوئیت، جونیور سوئیت، اتاق کنار استخر، جونیور رویال سوئیت، رویال سوئیت، رویال سوئیت کنار استخر و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند مینی‌بار، چای و قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با دوش، تهویه مطبوع، صندوق امانات، بالکن، سشوار و اینترنت رایگان است. هتل دارای 11 رستوران است که رستوران اصلی غذا را به صورت بوفه سرو می کند، رستوران BEACH  PARK که کیک های سنتی ترکیه را سرو می کند، اسنک رستوران کنار استخر، اسنک رستوران کنار پارک آبی، رستوران کودکان و شش رستوران آلاکارته که کباب، غذاهای ترکی، ایتالیایی، چینی، فرانسوی و دریایی سرو می کنند. هم چنین هتل دارای 7 کافه در مکان های مختلف هتل است که انواع نوشیدنی را برای مهمانان تور آنتالیا سرو می کنند. هتل دارای امکاناتی مانند 7 استخر که یکی از آن‌ها استخر روباز به وسعت 4000 متر مربع می‌باشد.، آبگرم و مرکز سلامتی ، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، پارک آبی، مینی باشگاه، بولینگ، زمین تنیس، ورزش های آبی، والیبال، فوتبال و بازی سالن. موسیقی زنده، انیمیشن، سینما، سالن زیبایی و... برای مسافران تور آنتالیا است.

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ


هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است وتنها 300 متر تا ساحل فاصله دارد و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل دارای 248 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های اقتصادی و اتاق های ویژه معلولین است و برای مسافران تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی می‌باشند. سرویس دهی هتل به صورت UALL است. هتل دارای چهار رستوران است که شامل رستوران اصلی، رستوران آلاکارته عثمانی، اسنک بار ساحلی و اسنک بار کنار استخر است. هم چنین چهار کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی و دسر را به مهمانان تور آنتالیا ارائه می کنند. از امکانات دیگر این هتل می توان به زمین بازی کودکان,زمین تنیس ، باشگاه بیلیارد،حمام ترکی، سونا خشک، سالن بدنسازی، استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , سرسره آبی و  اینترنت بی سیم برای مهمانان تور آنتالیا اشاره کرد.

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا


هتل لارا فامیلی کلاب  آنتالیا

هتل 5 ستاره لارا فامیلی کلاب آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته و تا مرکز شهر حدود 26 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 13 کیلومتر فاصله دارد. مراکز خرید Akkapark و بازار سلطان فقط ۱۰۰ متر از هتل  فاصله دارند و هم چنین هتل دارای ساحل اختصاصی است که 350 متر با آن فاصله دارد. سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. هتل در 8 طبقه ساخته شده ودارای 332 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های سوپریور و اتاق های خانوادگی است و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون LCD، حمام با دوش، تلفن، مینی بار و اینترنت می‌باشند. هتل سه رستوران دارد که رستوران اصلی غذا را به صورت بوفه سرو می کند و دو رستوران آلاکارته که غذاهای ترکی و دریایی را برای مهمانان تور آنتالیاسرو می کنند. هم چنین هتل دارای چهار کافه در مکان های مختلف هتل است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به باشگاه بدن سازی، حمام ترکی، حمام فنلاندی، سونا، جکوزی، نمایش شبانه، موسیقی زنده، اینترنت، استخر روباز، استخر کودکان و سرسره‌های آبی ، باشگاه کودک، تنیس روی میز، دارت و... است.

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا


هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل 5 ستاره نظر بیچ آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا و بر روی صخره و در نزدیکی بنا شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 14 کیلومتر است. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL  می‌باشد.هتل در 6 طبقه ساخته شده و دارای 108 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات دارای بالکن، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، مینی‌بار، تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و سشوار برای مهمانان تور آنتالیا می‌باشند. رستوران هتل غذا را بهسبک بوفه سرو می کند هم چنین هتل برای مسافران تور آنتالیا یک اسنک بار و چهار کافه در قسمت های مختلف هتل مانند کنار استخر است. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز اسپا شامل حمام ترکی، ماساژ، سونا و سالن بدنسازی، زمین والیبال، ورزش های آبی، پارک آبی، جکوزی و... برای مهمانان تور آنتالیا اشاره کرد.

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا,نرخ هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا با ساختمانی رویایی شامل ۴ برج متصل به هم در ۱۳ هکتار زمین سبز مدیترانه ای در ساحل دریا واقع شده و در17 کیلومتری شهر آنتالیا ودر18 کیلومتری فرودگاه بین المللی می باشد و از نظر زمانی تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . ایستگاه حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارد. اتاق های هتل رویال هالیدی با دکورهای غنی به سبک قصر سلطنتی عثمانی تزئین شده که در این اتاق ها میهمانان تور آنتالیا می توانند  تعطیلاتی متفاوت با  ترکیبی از امکانات مدرن و لمس سنت و تاریخ داشته باشند  . تمامی اتاقها دارای اینترنت رایگان Wi-Fi ، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ،مینی بار و چای و امکانات قهوه هستند . همچنین اتاق ها دارای حمام، سیستم تهویه‌ی مرکزی هستند بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند اما اتاق‌های جلویی بالکن و گاوصندوق ندارند.  رویال هالیدی پالاس دارای گزینه های متفاوت رستورانی شامل انواع غذاهای  ایتالیایی، مکزیکی و ماهی ها  است مجموعه ای از شیرینی های سنتی ترکی در شیرینی پزی هتل آماده میشود مهمانان می توانند از انواع نوشیدنی های گرمسیری و تنقلات در نوار استخر لذت ببرند.همچنین در صورت تمایل می‌توانند پس از رزرو جا از منوی رستوران، غذای مورد نظرشان را سفارش دهند. امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل سونا، حمام ترکی، حمام بخار، سرسره‌ی آبی، باشگاه ورزشی، موسیقی زنده، پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، بیلیارد، تنیس، بولینگ، کافه، بار، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان و ... است.

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


 هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل 5 پنج ستاره کروانسرای لارا آنتالیا در زمینی به مساحت 110000 متر مربع در کنار ساحل لارا بنا شده است. ساختمان این هتل به شکل U بنا شده که امکان دیدن منظره رو به دریا را به همه اتاق ها می دهد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر است. هتل دارای یک لابی 3000 متری و چشمگیر است و در 9 طبقه بنا شده است. اتاق های هتل شامل 579 اتاق است که دارای امکاناتی مانند بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل شستشوی رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت است. هتل دارای پنج رستوران است که رستوران اصلی در طبقه اول قرار دارد و غذا را به صورت بوفه سرو می کند. در چهار رستوران دیگر انواع غذاهای آمریکای لاتین، چینی، دریایی و پنکیک های محلی ترکیه را سرو می کنند. هم چنین هشت کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی ها و دسرها را در اختیار مهمانان تور ‌آنتالیا قرار می دهند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر سرپوشیده، استخر موج، پارک آبی، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی،‌ زمین فوتبال، تنیس و بسکتبال،‌ نمایش شبانه،‌ آواز و موسیقی زنده و... اشاره کرد.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 

 


هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است و با باغ های زیبا احاظه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر و تا مرکز شهر 17 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 457 اتاق است که شامل اتاق های ممتاز، سوییت کوچک، اتاق خانوادگی دوبلکس و سوییت کینگ است و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی شامل حمام اختصاصی همراه با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون، ماهواره‌، دسترسی به اینترنت، مینی‌بار، یخچال، تخت کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع، سیستم گرمایشی مرکزی، بالکن و گاوصندوق اجاره‌ای هستند. رستوران های این هتل شامل یک رستوران اصلی رویال، چهار رستوران که طبق ساعت مقرر سرویس ارائه می کنند، چهار رستوران آلاکارته که غذاهای ایتالیایی، چینی، ترکی و دریایی سرو می کنند و یک اسنک بار در ساحل است. هم چنین هتل دارای 11 کافه است که انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه را به مهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. هم چنین هتل دارای امکاناتی مانند 8 استخر روباز، یک استخر سرپوشیده،‌ مرکز SPA ( حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، جکوزی و ماساژ ) ، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان ، بولینگ ، ساحل اختصاصی، مرکز بدنسازی، نمایش های کمدی و... برای مسافران تور آنتالیا است.

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا


هتل اسپایس آنتالیا

هتل 5 ستاره اسپایس آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. مساحت هتل حدود 91000 متر مربع است و دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 270 متر و ساحل سنگی است. هتل در مجموع دارای 546 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، اتاق اختصاصی، اتاق دلوکس، سوئیت، اتاق دوبلکس، سوئیت ماه عسل، سوئیت کویین، سوییت دوبلکس، سوئیت خانوادگی، سوئیت سلطنتی و یک سوئیت پنت هاوس مجلل است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند تراس، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار هستند. هم چنین هتل دارای چهار نوع ویلا است که هر کدام در نوع خود بی نظیرند. این هتل مجلل دارای 6 رستوران برای مسافران تور آنتالیا است که شامل رستوران SUMAK با سرو انواع برگرها و غذاهای دریایی و سبک، رستوران آلاکارته ZEYTHIN با سرو غذای ایتالیایی، رستوران آلاکارته WASABI با سرو غذای آسیایی، رستوران آلاکارته KEKICK با سرو انواع ماهی و غذاهای دریایی، رستوران آلاکارته DEFNE VIP با سرو متنوع ترین غذاها، رستوران آلاکارته KISHNISH با سرو غذاهای شرقی و ترکی است. هم چنین هتل دارای سه کافه است. هتل برای مسافران تور آنتالیادارای امکاناتی مانند 2 استخر رو باز، 1 استخر المپیکی سرپوشیده، 1 استخر سر پوشیده برای کودکان، پارک آبی با 7 سرسره، مرکز spa با امکانات سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ و باشگاه بدن‌سازی، زمین فوتبال، والیبال ساحلی، تنیس، گلف، ایروبیک، ژیمناستیک، دارت، بیلیارد، قایقرانی و موج سواری، نمایش و آواز، سیرک، شعبده‌بازی، کنسرت، فستیوال و  موزیک زنده است. مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل لحظاتی رویایی را تجربه کنند.

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا


هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در مساحتی بالغ بر 105000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. فاصله هتل مکس رویال تا مرکز شهر حدود 44 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 35 کیلومتر است. هتل دارای 445 اتاق است که شامل سوئیت، سوئیت با تراس، سوئیت 100 متری و 200 متری، سوئیت دوبلکس، سوئیت خانوادگی، ویلای ALBATROSS 350 و ویلای سلطنتی است و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند حمام، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند. هم چنین رستوران ها این هتل عبارتند از رستوران اصلی که غذا را برای مهمانان تور آنتالیا به صورت بوفه سرو میکند و چهار رستوران آلاکارته که غذاهای ترکی، مدیترانه ای، چینی و استیک سرو می کنند. هم چنین 15 کافه در قسمت های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی و شیرینی های مختلف و خوش طعم را برای مسافران تور آنتالیا سرو می کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی با چهار سرسره، زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، گلف، باشگاه بدنسازی، ورزش‌های آبی، تنیس، یوگا و پیلاتس ، پارک کودکان، مرکز SPA مجللل دارای 2 حمام ترکی به سبک سنتی، 2 اتاق ماساژ ،2 سونا ، جکوزی و اتاق بخار، باشگاه بولینگ، آمفی تئاتر، نمایش و موسیقی زنده برای مسافران تور آنتالیا است.

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های uall آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران پاتریس شیراز

رستوران پاتریس در اصل یک باغ رستوران است که در بلوار صنایع شهر شیراز قرار گرفته است. باغ این رستوران در زمینی به مساحت 3000 متر مربع واقع شده است. این باغ بسیار زیبا بوده و از میان آن یک نهر جاری است که فضای بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. در رستوران دو فضای تخت های سنتی و میز و صندلی مدرن وجود دارد که می توانید از میان این دو مکان محل نشستن خود را انتخاب کنید. شب ها موسیقی زنده در باغ طنین انداز می شود. منوی رستوران پاتریس شامل انواع کباب، خوراک ها و غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی می شود. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود سری هم به این رستوران زیبا بزنید.

رستوران پاتریس شیراز

رستوران پاتریس شیراز

رستوران پاتریس شیراز


رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی یکی از رستوران های ایتالیایی شهر شیراز است که در خیابان خاکشناسی این شهر قرار گرفته است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی اعم از پیتزاها، انواع استیک، اسپاگتی، ریسوتو، سوپ و سوخاری ها وجود دارد. رستوران برای سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام با ظرفیت 100 نفر خدمات ارائه می دهد. رستوران بل پاسی جزء رستوران های لوکس محسوب می شود و دارای منوی تقریبا گرانی است. دکوراسیون رستوران بسیار شیک و زیبا است و محیط بسیار دنجی را برای صرف غذا در کنار خانواده فراهم آورده است. اگر مایل به صرف دسر و نوشیدنی هستید کافی شاپ مجموعه این امکان را برای شما مسافران تور شیراز فراهم آورده است. باید یادآور شد که این رستوران سرویس بیرون بر نداشته و امکان صرف غذا فقط در داخل رستوران قرار دارد.

رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی شیراز

 

 


رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز در نزدیکی دروازه قرآن و در بام شهر شیراز قرار گرفته است؛ از این رو منظره بسیار زیبایی از شهر شیراز از داخل رستوران هویدا است. رستوران شاندیز در کنار شهربازی لونا پارک قرار گرفته و شما مسافران تور شیراز می توانید بعد از گردش و تفریح در لونا پارک به این رستوران آمده و غذا میل کنید. رستوران دارای ظرفیت 500 نفر بوده و در دو وعده ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می کند. هم چنین می توانید هنگام صرف غذا از موسیقی زیبای زنده که برای شما نواخته می شود لذت ببرید. رستوران دارای دو فضای روباز و سربسته است که بنا به سلیقه و شرایط آب و هوایی می توانید یکی از این دو محل را برای نشستن انتخاب کنید.

رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز شیراز

 

 


رستوران برنتین شیراز

رستوران برنتین یکی از رستوران های خوب شیراز است که در بلوار ستارخان قرار گرفته است. منوی رستوران بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، استیک و فینگر فود را شامل می شود. ظرفیت رستوران 120 نفر است و در دو وعده غذایی ناهار و شام خدمات ارائه می دهد. دکوراسیون داخلی رستوران بسیار شیک و زیبا بوده و نمای خارجی آن با سنگ سفید و تراس پر از گل های زیبا نظر شما مسافران تور شیراز را جلب خواهد کرد.

رستوران برنتین شیراز

رستوران برنتین شیراز

رستوران برنتین شیراز


رستوران سنتی کته ماس شیراز

رستوران کته ماس یکی از بهترین رستوران های سنتی شهر شیراز است که در سه راه نمازی شهر و در طبقه زیرین مهمانپذیر سعید قرار دارد. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا بوده و شامل آب نما، تخت های سنتی و ... است که محیط بسیار دل چسبی را برای شما مسافران تور شیراز فراهم کرده است. ساعت کاری رستوران از 8 صبح تا 23 است که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام با منوی بسیار متنوع شامل انواع پیش غذا ایرانی، دیزی، انواع کباب، غذاهای دریایی و انواع نوشیدنی و دسر است. ظرفیت رستوران 140 نفر است و برای انواع مهمانی و ملاقات نیز مناسب می باشد.

رستوران سنتی کته ماس شیراز

رستوران سنتی کته ماس شیراز

رستوران سنتی کته ماس شیراز



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب شیراز,بهترین رستوران های شیراز,رزرو رستوران های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی یکی از معروف ترین رستوران های شهر شیراز است. این رستوران که در بلوار ستارخان شهر واقع شده است هر روزه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور شیراز است. رستوران سنتی این مجموعه در فضای کاملا سنتی انواع غذاهای محلی مانند کلم پلوی شیرازی را سرو می کند. در منوی بازارچه غذای این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را پیدا کنید. هم چنین این رستوران یک منوی ویژه برای مراسم خاص و تشریفات دارد. اگر مایل به نشستن در رستوران نیستید می توانید از کترینگ رستوران(قسمت بیرون بر) غذای خود را سفارش دهید. بوفه اردور رستوران بسیار وسوسه انگیز است و انواع سالادها و ترشی های فصل در آن قرار داده شده است. نان های رستوران در نانوایی سنتی رستوران به صورت تازه پخته می شوند. یک کافی شاپ در کنار این مجموعه قرار دارد که در آن دسر و نوشیدنی سرو می شود. رستوران صوفی از سال 1351 فعالیت خود را آغاز کرده است. طراحی و دکور این رستوران بسیار زیبا و به سبک دوران زندیه است.

رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز


رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان یکی از مجموعه رستوران های معروف شیراز است. رستوران در نزدیکی دروازه قرآن قرار داشته و ساختمان آن در پنج طبقه و با زیربنایی حدود 4000 متر مربع ساخته شده است. این مجموعه رستوران همان طور که از نامش پیداست شامل هفت رستوران و کافی شاپ است؛ رستوران سنتی فرود در طبقه منفی یک با دکوراسیون سنتی و موسیقی زنده انواع غذاهای سنتی از جمله کلم پلو و لاپلویی گوشت را به همراه ترشی ها و نوشیدنی های خوشمزه سرو می کند. رستوران دوم با نام سیندخت در طبقه اول قرار داشته و با منوی بوفه آزاد غذاهای ایرانی را به همراه نوشیدنی های گرم و سرد ارائه می دهد. در طبقه اول فست فود بلیان قرار دارد که انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری ها را برای شما مهمانان تور شیراز سرو می کند. در همان طبقه کافی شاپ زریر قرار دارد که انواع بستنی ، دسر، کیک و نوشیدنی های سرد و گرم را در منوی خود دارد. رستوران بین المللی نوفل در طبقه دوم انواع استیک، پاستا و خوراک های بین المللی را سرو می کند. در کنار رستوران نوفل یک کافی شاپ ایتالیایی با نام گیسیا انواع اسموتی، چای، موکتیل، شیک و اسپرسو را سرو می کند. سرانجام در طبقه سوم و بام مجموعه رستوران باربیکیو گرسیوز انواع بیکن و باربیکیو را در کنار نمای زیبای شهر شیراز به شما ارائه می کند.

رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز


رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه یکی از قدیمی ترین رستوران های شیراز است. این رستوران در خیابان زند و در نزدیکی مجموعه وکیل قرار دارد. فضای داخلی و دکوراسیون رستوران بسیار زیبا و به شکل سنتی طراحی شده است. هنگام صرف غذا می توانید از موسیقی زنده که هر روزه در رستوران اجرا می شود لذت ببرید. در این رستوران غذاهای سنتی و ایرانی سرو می شود و کباب های آن بسیار معروف است. در نانوایی رستوران نان های سنتی داغ و خوشمزه تهیه می شود که در کنار خوراک ها برای شما مهمانانتور شیراز سرو خواهد شد.

رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه شیراز


رستوران باغ راز شیراز

رستوران باغ راز یکی از بهترین رستوران های شهر شیراز است. این رستوران در محله قصردشت و در بلوار شاهد قرار دارد. شما می توانید یکی از مکان های باغ، سالن سرپوشیده و بام را برای نشستن و صرف غذا در این رستوران انتخاب کنید. باغ رستوران بسیار زیبا و رویایی است و سراسر آن را انبوه درختان نارنج و گل های زیبا فراگرفته اند. اگر باغ را برای صرف غذا انتخاب می کنید می توانید از موسیقی زنده سنتی لذت ببرید. رستوران سرپوشیده با نام ارکیده در فضایی با دکوراسیون زیبا و باشکوه و کادری مجرب انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی را برای شما به ارمغان می آورد. در رستوران بام می توانید در هنگام صرف غذا از منظره بسیار زیبای شهر شیراز لذت ببرید. رستوران باغ راز اینترنت وای فای رایگان را به شما مسافران تور شیراز ارائه می دهد. هم چنین اگر مایل به صرف غذا در رستوران نیستید می توانید از قسمت بیرون بر غذا سفارش دهید. رستوران باغ راز در وعده صبحانه نیز به شما خدمات ارائه می دهد.

رستوران باغ راز شیراز

رستوران باغ راز شیراز

رستوران باغ راز شیراز


رستوران شاطر عباس شیراز

رستوران و سفره خانه سنتی شاطر عباس در خیابان خاکشناسی شیراز و در نزدیکی سرای مشیر قرار دارد. این رستوران با طراحی و دکوراسیون سنتی و زیبا فضای دل چسبی را برای صرف غذا برای مسافران تور شیراز فراهم کرده است. رستوران منوی بسیار کاملی دارد که شامل انواع استیک ها، چلوها، غذاهای دریایی، کباب ها و پیش غذا را ارائه می دهد. نان های این رستوران بسیار خوش طعم هستند و در رستوران طبخ می شود. رستوران به شما اینترنت وای فای رایگان را ارائه می دهد. اگر مایل به صرف غذا در محیط رستوران نیستید می توانید از سرویس تحویل در محل رستوران استفاده کنید.

رستوران شاطر عباس شیراز

رستوران شاطر عباس شیراز

 

 

لونا پارک شیراز

لونا پارک یکی از شهربازی های شهر شیراز است که سی سال پیش با هدف تفریح و سرگرمی شهروندان افتتاح شد. این پارک در شمال شهر و در نزدیکی دروازه قرآن قرار داشته و دارای وسایل بازی متعدد است. لونا پارک با داشتن امکانات و تجهیزات روز دنیا می کوشد اوقات شادی را برای شما مسافران تور شیراز فراهم کند. این مجموعه با داشتن مجموعه سرپوشیده ویژه بانوان و وسایل بازی نظیر رنجر، سالتو ، تونل وحشت، دراگون و موتور کراس کوشیده تا رضایت تمامی گروه های سنی را جلب کند.

لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز

 



:: برچسب‌ها: رستوران های شیراز,رستوران های خوب شیراز,بهترین رستوران های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

سعدیه شیراز

سعدیه شیراز همان طور که می دانید آرامگاه شیخ مشرف الدین بن مصلح الدین سعدی شیرازی است. سعدی شاعر قرن هفتم هجری قمری است و در سال 600 زاده شده است و در سال 694 هجری قمری وفات یافته است. این شاعر گرانقدر و استاد انواع شعر پارسی آثار مهمی نظیر گلستان و بوستان را برجای گذاشته است. سعدیه در اواخر عمر سعدی شیرازی خانقاه او بوده است و در آن مکان گذر عمر می کرده است و پس از فوت او به آرامگاهش بدل گشته است. این بنا در شمال شرقی شیراز در کنار باغ دلگشا و در موضعی به نام گازرگاه ساخته شده است. اولین مقبره سعدی پس از مرگش در همان انتهای قرن هفتم و توسط شمس الدین محمد صاحب دیوانی وزیر آباقاخان ساخته شد؛ این بنا در سال 998 به حکم یعقوب ذوالقدر، حکمران فارس ، تخریب شد تا در سال 1187 هجری قمری به دستور کریمخان زند یک عمارت دو طبقه ملوکانه از گچ و آجر بر روی مقبره سعدی شیراز ساخته شد. در دوره قاجاریه این بنا دوبار مرمت شد و در سال 1329 و به دستور علی اصغر همت بنای کنونی ساخته شد. مجسن فروغی معماری این بنا را بر عهده داشته است و ساختمان را به سبک ایرانی و با هشت ستون قهوه ای رنگ ساخته و بنا را با سنگ سفید و کاشی کاری تزیین کرد. سنگ قبر سعدی که به رنگ سماقی است و بیتی از سعدی بر روی آن نگاشته شده است توسط علی اکبر خان قوام شیرازی نصب شد. محوطه سعدیه به سبک ایرانی گلکاری و درختکاری شده است. در جلوی رواق حوضی وجود دارد که به آن حوض سکه می گویند و برای برآورده شدن آرزو در آن سکه می اندازند.مسافران تور شیرازمی توانند در طول سفر خود از این محل دیدن کنند.

 


مسجد نصیر الملک شیراز

مسجد نصیر الملک که لقب زیباترین مسجد شیراز را دارد در جنوب خیابان لطفعلی خان و در نزدیکی شاه چراغ قرار دارد. این مسجد در دوران قاجار و در سال 1305 و به دستور میرزا حسن علی خان ملقب به نصیرالملک که از اعیان شیراز بوده است ، ساخته شد. مساحت مسجد حدود 2890 متر مربع است. مسجد دارای معماری فوق العاده ای است؛ برای پنجره های مسجد از شیشه های رنگی استفاده شده است به همین دلیل به آن مسجد صورتی نیز می گویند. مسجد دارای یک حیاط با حوض وسیع و زیبا است. در سمت شمال حیاط یک طاق با نام طاق مروارید قرار دارد که سقف داخل و بیرون آن از کاشی های رنگارنگ پوشیده شده است که روی آن ها آیات قرآن نوشته شده است. مسجد دارای دو شبستان شرقی و غربی است که شبستان شرقی دارای 7 درگاه با در چوبی و شیشه های رنگی است و سنگ کاری شده و دارای کاشی های فیروزه ای است. هم چنین مسجد دارای دو ایوان شمالی و جنوبی است.  مسافران تور شیراز می توانند در طول سفر خود از این مسجد زیبا دیدن کنند.

مسجد نصیر الملک شیراز

مسجد نصیر الملک شیراز

 

 


دروازه قرآن شیراز

دروازه قرآن شیراز یکی از 6 دروازه ای است که در گذشته در شهر شیراز وجود داشته است. در حال حاضر از آن شش دروازه تنها دروازه قرآن باقی مانده است. دروازه قرآن واقع در شمال شرقی شهر شیراز و در تنگ الله اکبر در میان دو کوه چهل مقام و بابا کوهی قرار گرفته است و خروجی شهر شیراز به سمت مرودشت است. در ضلع غربی بنای دروازه آرامگاه خواجوی کرمانی قرار دارد که از شاعران قرن هشتم است. این بنا اولین بار به دستور عظدالدوله دیلمی ساخته و در بالای آن برای سلامت مسافران قرآنی نهاده شد که به همین علت نامش را دروازه قرآن گذاشتند. دروازه قرآن در دوران زندیه و به دستور کریمخان تجدید بنا شد و در اتاقک بالای آن قرآنی با خط سلطان ابراهیم نوه شاهرخ تیموری گذاشته شد که در حال حاضر در موزه پارس شیراز قرار دارد. دروازه در سال 1315 خورشیدی با دینامیت ویران شد اما در سال 1328 به دستور حسین ایگار یکی از بازرگانان شهر شیراز دوباره ساخته شد و مقبره حسین ایگار هم اکنون در یکی از اتاقک های کناری دروازه قرار دارد. دروازه فاصله بسیار کمی تا باغ جهان نما و حافظیه دارد و مسافران گرامی تور شیراز می توانند از این سه اثر زیبا و تاریخی هم زمان دیدن کنند.

دروازه قرآن شیراز

 

 


آبشار مارگون

آبشار مارگون یکی از دیدنی ترین نقاط استان فارس است. این آبشار بسیار منحصر به فرد است زیرا از هیچ رودخانه ای سرچشمه نگرفته است و در واقع چشمه ای است که از دیواره کوه می جوشد. آبشار مارگون با ارتفاع 70 متر و عرض 100 متر مرتفع ترین آبشار چشمه ای جهان است. این آبشار در سپیدان استان فارس یعنی مرز بین دو استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد قرار دارد. از آبشار رودخانه ای به وجود آمده که تا روستاهای اطراف امتداد داشته و باغ ها و درختان زیادی را پدید آورده است. اطراف آبشار در فصل بهار بسیار سرسبز و دیدنی است اما در فصل زمستان جاده منتهی به آبشار برفگیر بوده و در برخی موارد ارتباط با آن قطع می شود. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این آبشار زیبا نیز دیدن کنید.

آبشار مارگون

آبشار مارگون

آبشار مارگون


باغ جهان نما شیراز

باغ جهان نما که کهن ترین باغ شیراز لقب دارد در شمال شرقی شهر و در نزدیکی آثاری جون دروازه قرآن، باغ ملی و آرامگاه حافظ قرار دارد. باغ در دوران قدیم جزء صحرای جعفرآباد و مصلی بوده است و از آب رودخانه معروف رکن آباد آبیاری می شده است. در دوران ال مظفر و آل اینجو بسیار به این باغ رسیدگی می شده است؛ بعد از یورش تیمور گورکانی باغ مانند دیگر باغ های شیراز مورد توجه تیمور قرار می گیرد. در دوران زندیه و به ذستور کریمخان دور باغ حصارهای چوبی کشیده شد و اطراف آن را خیابان ساختند. هم چنین در اطراف باغ درختکاری انجام شد. در این دوره یک عمارت هشت ضلعی با نمای آجر و پنجره های چوبی در باغ ساخته شد. در وسط عمارت یک حوض سنگ مرمر قرار دارد و چهار شاه نشین در چهار گوشع آن ساخته شده است. یک آبنما در جلوی ضلع جنوبی قرار دارد که به حوضی در انتهای ضلع جنوبی می ریزد. پوشش گیاهی باغ متنوع است و دارای درختانی نظیر سرو، کاج، مرکبات و انواع میوه است. مسافران تور شیراز می توانند در طول سفر خود از این باغ زیبا دیدن کنند.

باغ جهان نما شیراز

باغ جهان نما شیراز

باغ جهان نما شیراز



:: برچسب‌ها: دیدنی های شیراز,جاذبه های شیراز,جاذبه های توریستی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

باغ ارم شیراز

باغ ارم شیراز در شمال غربی این شهر زیبا در زمینی به مساحت 30000 متر مربع بنا شده است. باغ به علت بزرگی و شباهت به باغی که در گذشته توسط شداد بن عاد در رقابت با بهشت ساخته بود به باغ ارم معروف شده است. ساختمان فعلی باغ در زمان ناصرالدین شاه و به دستور حسنعلي خان حاج نصيرالملك شيراز و با تخریب عمارت قبلی بنا شد. عمارت دارای سه طبقه است که با نقاشی، حجاری، کاشی کاری و گچ بری تزئین شده است.ساختمان دارای قسمت های مختلفی از جمله حوضخانه، ایوان، آشپزخانه، سالن ها و اتاق ها است. در مقابل عمارت یک حوض بزرگ با آبنمای بسیار زیبا قرار دارد. هفت کتیبه سنگی در مکان های مختلف باغ وجود دارند که با خط نستعلیق روی آن ها شعرهایی نوشته شده است که نام نصیرالملک در آن ها به چشم می خورد. باغ پوشش گیاهی متنوعی دارد اما اکثر آن را درختان سرو و نارنج تشکیل داده اند. یکی از زیباترین مکان های باغ خیابانی است که از شرق به غرب باغ متصل می شود و در وسط آن قرار دارد و در دو طرف آن سرو های موزونی وجود دارد که به سروناز معروفند. مسافران تور شیراز می توانند از این باغ زیبا دیدن کنند.


حافظیه شیراز

حافظیه آرامگاهی واقع در شمال شهر شیراز و در جنوب دروازه قرآن است که به دلیل قرار داشتن آرامگاه حافظ در آن به حافظیه مشهور شده است. حافظیه 20000 متر مربع است که دارای دو حیاط شمالی و جنوبی است و حیاط ها توسط یک تالار از یکدیگر جدا شده اند. این تالار از آثار دوره زندیه است که به سبک معماری دوره زندیه و هخامنشیان بنا شده است. چهار در ورودی در حافظیه وجود دارد که در اصلی در جنوب، یکی در شمال غرب و دو در سمت غرب قرار دارند. بنای آرامگاه حافظ اولین بار در سال 856 هجری قمری پس از وفات حافظ به دستور شمس الدین محمد یغمایی ساخته شد. این بنا در دوره های متفاوت بازسازی شد تا این که بنای فعلی در سال 1315 و با طراحی آندره گدار فرانسوی و با نظارت علی سامی ساخته شد. این مقبره دارای 8 ستون است و دارای گنبد مسی سبز رنگ است. قبر حافظ با سنگ قبر مرمرین در دوران زندیه به دستور کریم خان زتد پوشانده شد که روی آن حاجی آقاسی بیک افشار آذربایجانی دو غزل از حافظ با خط نستعلیق نگاشت. کتابخانه حافظیه دارای ده هزار جلد کتاب است که به عنوان مرکز حافظ شناسی مورد استفاده قرار می گیرد. آرامگاه اشخاص دیگری هم چون قوام السلطنه(والی شیراز)، رسول پرویزی(نویسنده) و جواد مصلح(فیلسوف) نیز در حافظیه قرار دارند. مسافران تور شیراز می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.


بازار وکیل شیراز

بازار وکیل شیراز مشهور ترین بازار تاریخی ایران لقب دارد. این بازار در دوران زندیه و به دستور کریم خان زند و به نقلی بعد از مشاهده بازار قدیمی لار بنا گردیده است. بنای بازار از دروازه قدیم اصفهان شروع شده و تا نزدیکی مرکز شهر شیراز ادامه دارد. بازار از نظر معماری دارای سه فضای گذرگاه مشتریان، حریم حجره و  حجره ها است. در مرکز بازار یک چهارسو با سقف بلند و طراحی زیبا قرار دارد. بازار دارای پنج در است که در جهت های مختلف آن قرار دارند. بنای بازار ساخته شده از آجر، گچ و سنگ های بزرگ ساخته شده است. این بازار تاریخی یکی از اجزائ مجموعه وکیل به شمار می رود که شامل بازار، حمام و مسجد است. بازار وکیل در سال 1351 جزء آثار ملی به ثبت رسید. بازار وکیل هنوز هم مورد بهره برداری قرار می کیرد و در آن مغازه های عطاری، فرش ایرانی و صنایع دستی وجود دارد. مسافران تور شیراز می توانند با سفر به شهر شیراز از این بازار زیبا و ارزشمند دیدن کنند.


نارنجستان قوام شیراز

نارنجستان قوام شیراز در محله بالاکفت و در انتهای خیابان لطفعلی خان زند قرار دارد. ساخت عمارت این باغ در سال 1257 و مقارن با حکومت ناصرالدین شاه به دستور قوام السلطنه حاکم وقت شیراز شروع و در سال 1300 هجری خورشیدی به پایان رسید. بنای نارنجستان در سال 1345 به دانشگاه شیراز اهدا شد. مجموعه نارنجستان از عناصر متعددی هم چون حمام گچینه، حسینیه قوام، مکتب خانه قوام، اندرونی قوام، دیوان خانه قوام، حمام اختصاصی قوام، اصطبل و زنجیر خانه تشکیل شده است. البته یک بازارچه هم در این مجموعه قرار داشت که برای احداث خیابان لطفعلی خان از بین رفت. اخیرا بر زیرزمین ضلع شمالی تعمیرات اساسی انجام شده و از آن به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد و اشیای اهدایی پروفسور آرتور اپهام پوپ ، ایران شناس مشهور، در آن نگهداری می شود. طرح بنای اصلی این عمارت برگرفته از معماری دوران زندیه است. داخل تالارها و اتاق های عمارت با گچبری، آینه کاری، نقاشی، کاشی کاری و منبت کاری تزیین شده است. روبروی عمارت حوضی وجود دارد که به صورت یک جوی کوچک تا انتهای باغ ادامه پیدا کرده است. باغ انباشته از درختان نارنج است که در فصل بهار عطر دل انگیز شکوفه های آن فضای باغ را در برمی گیرد. مسافران تور شیراز می توانند در سفر خود از این مکان زیبا و تاریخی دیدن کنند.

نارنجستان قوام شیراز

نارنجستان قوام شیراز

نارنجستان قوام شیراز

 

 


حمام وکیل شیراز

حمام وکیل شیراز در دوره زندیه در مرکز شهر شیراز در سال 1187 و به عنوان حمام عمومی افتتاح شد. این حمام جزء مجموعه وکیل بوده و در غرب مسجد بنا شده است. از مکان های زیبای حمام بخشی به نام شاه نشین است که مخصوص حمام کردن شاه بوده است. معماری حمام به سبک دوران صفویه است. از ویژگی های جالب حمام وکیل این است که در آن زمان از حمام فقط به عنوان مکانی برای نظافت استفاده نمی شد و برای مراسمی مانند خواستگاری، حنابندان و حمام زایمان نیز استفاده می شد. حمام در زمینی به مساحت 11000 متر مربع بنا شده است و معماری فوق العاده ای دارد. یکی از جنبه های جالب این معماری این است که هشتی ورودی را نسبت به سطح زمین پایین تر در نظر گرفته اند و این کار باعث جلوگیری از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم می شد. حمام دارای صنایع ظریف کاری بیار زیبایی از جمله آهک بری های زیبا الهام گرفته از داستان های سنتی ایران مانند بیژن و منیژه است. آب حمام توسط چاهی در قسمت غربی به نام گاوچاه تامین می شد. گرم خانه با سنگفرش پوشیده شده است و در زیر آن دالان هایی با عرض کم ساخته شده ات که بخار آب گرم در آن جریان می یافته و باعث گرم شدن حمام می شده است. مسافران تور شیراز می توانند با سفر به شهر شیراز از این حمام تاریخی دیدن فرمایند.

حمام وکیل شیراز

حمام وکیل شیراز

حمام وکیل شیراز



:: برچسب‌ها: دیدنی های شیراز,معرفی جاذبه های گردشگری شیراز,جاذبه های توریستی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ یکی از هتل های دو ستاره شیراز است که در خیابان فردوسی شیراز و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل به جاذبه های گردشگری شیراز نظیر ارگ کریمخانی و مسجد نصیرالملک و هم چنین شاهچراغ نزدیک است و دسترسی خوبی به بازارها و مراکز خرید شهر دارد. هتل دارای 34 اتاق و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و صبحانه را ارئه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به رستوران، کافی شاپ، کافه سنتی، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، پارکینگ و اینترنت اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 و تا ایستگاه راه آهن 45 دقیقه است.

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز

 

 


هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل سه ستاره آپادانا تخت جمشید شیراز در مرودشت شیراز و در نزدیکی بنای تاریخی و باشکوه تخت جمشید قرار دارد. ساختمان هتل یک بنای تاریخی است که از زمان پهلوی دوم باقی مانده است. هتل در سال 1395 احیا سازی شده و با امکانات بهتر به مسافران تور شیراز خدمت رسانی می کند. در اطراف هتل باغی به مساحت 5000 متر مربع با پوشش گیاهی زیبا قرار دارد. اتاق های هتل که شامل اتاق های یک تا چهارتخته و اتاق VIP هستند تمام امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، یخچال، مینی بار، تلفن و تهویه مطبوع را دارا هستند. اتاق های هتل دارای منظره رو به تخت جمشید است. رستوران فضای باز هتل با ظرفیت 500 نفر انواع غذاهای خوش طعم سنتی و ایرانی را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای گردشگران تور شیراز می توان به کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، لاندری و خدمات خانه داری اشاره کرد.

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز


هتل صدرا شیراز

هتل دو ستاره صدرا در خیابان رودکی شیراز (مرکز شهر) قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های با قدمت شیراز است که در سال 1384 بازسازی شده است. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوب ، با توجه به قرار گرفتن در نزدیکی مناطق دیدنی و مراکز خرید است. رستوران و سالن صبحانه خوری هتل در طبقه همکف قرار دارد که در وعده های غذایی به غیر از صبحانه غذاهای ایرانی و فرنگی با منوی انتخابی سرو می کند. هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 51 واحد اقامتی از جمله اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل صدرا برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، پارکینگ رایگان و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد.

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز


هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل 3 ستاره جهانگردی تخت جمشید در مرودشت شیراز و در کیلومتر دوم جاده تخت جمشید قرار دارد. هتل به صورت ویلایی و در میان یک محوطه فضای سبز بسیار زیبا با مساحت 11 هکتار قرار گرفته است. این هتل دارای 22 ویلا است که به شما مسافران تور شیراز امکانات مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و سرویس ایرانی و فرنگی اشاره کرد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با منوی دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهد. هتل دارای پارکینگ رایگان است که شما مسافران تور شیراز می توانید اتومبیل خود را در آن قرار دهید. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین ورزشی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی و اتاق چمدان اشاره کرد.

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز


هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل تک ستاره پارمیس شیراز در میدان شهرداری این شهر قرار دارد. این هتل در نزدیکی مجموعه وکیل قرار داشته و به دیگر جاذبه های شهر نظیر نارنجستان قوام، حافظیه و باغ ارم نیز نزدیک است. هتل در دو طبقه ساخته شده و دارای 13 واحد اقامتی است که به مسافران تور شیراز امکاناتی مانند صبحانه، مینی بار غیر رایگان، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به صندوق امانات، لابی، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد.

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل آپارتمان پارمیس شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز,رزرو هتل های شیراز,نرخ هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل هدیش شیراز

هتل 3 ستاره هدیش شیراز در خیابان زند شهر قرار دارد. هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و مسافران تور شیراز می توانند با انتخاب این هتل برای اقامت به آسانی از جاذبه های گردشگری شیراز دیدن کنند. هتل در 5 طبقه ساخته شده و دارای 30 سوئیت شامل سوئیت های یک خوابه، دو خوابه و سوئیت VIP است که دارای امکانات صبحانه، مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به مهمانان تور شیراز ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به فضای سبز، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، باشگاه بیلیارد و سالن کنفرانس اشاره کرد.

هتل هدیش شیراز

هتل هدیش شیراز

هتل هدیش شیراز


هتل پارک سعدی شیراز

هتل 4 ستاره پارک سعدی شیراز در چهار راه حافظیه و روبروی باغ جهان نما قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در سال 1341 افتتاح و دوبار در سال های 77 و 86 بازسازی شد. هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در نزدیکی مکان های دیدنی مانند آرامگاه حافظ، دروازه قرآن، بازار وکیل، باغ ارم و نارنجستان قوام قرار دارد. ساختمان هتل دو طبقه است و دارای 53 اتاق است که از انواع اتاق های یک تا چهار تخته، سوئیت های یک و دوخوابه و کانکت را شامل می شود و تمام امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، صبحانه، صندوق امانات و اینترنت را به مهمانان تور شیراز ارائه می دهد. رستوران اصلی هتل در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. رستوران تابستانه هتل در محوطه فضای سبز هتل قرار گرفته و غذاهای خوش طعم ایرانی را در محیطی زیبا و دلچسب به مهمانان تور شیراز ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، کافی شاپ تابستانه، سونا، جکوزی، پینگ پنگ، فوتبال دستی، سالن های کنفرانس و اجتماعات، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، استخر روباز و لاندری اشاره کرد.

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز


هتل لطفعلی خان شیراز

هتل 2 ستاره لطفعلی خان شیراز در خیابان لطفعلی خان و در مقابل موزه و نارنجستان قوام قرار دارد. هتل در سال 1383 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شد. هتل دارای 5 طبقه و 23 اتاق است که شامل اتاق هایی از انواع دو تخته، سه تخته و سوئیت است که دارای امکانات یخچال، صبحانه، مینی بار و اینترنت برای مهمانان تور شیراز هستند. رستوران هتل با نام شایان واقع در طبقه اول انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. چایخانه سنتی هتل در فضایی زیبا با معماری اصیل ایرانی انواع چای، دمنوش، دسر، بستنی و فالوده شیرازی را برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هتل دارای امکانات دیگری نظیر کافی شاپ 24 ساعته، فروشگاه، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی و پارکینگ رایگان است.

هتل لطفعلی خان شیراز

هتل لطفعلی خان شیراز

هتل لطفعلی خان شیراز


هتل آپارتمان جام جم شیراز

هتل آپارتمان 3 ستاره جام جم شیراز در خیابان رودکی شهر قرار دارد. هتل حدود 5 دقیقه تا مرکز شهر و تا جاذبه های گردشگری شیراز مانند باغ ارم، حافظیه و مجموعه وکیل بین 10 تا 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل در سال 1387 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شد. هتل در 7 طبقه ساخته شد و دارای 138 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، سرویس فرنگی، اینترنت و صندوق امانات است. رستوران سنتی هتل در فضایی با معماری ایرانی غذاهای خوش طعم سنتی را ارائه می دهد و رستوران سنگی در طبقه سوم هتل به مهمانانتور شیراز خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات می توان به سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، روم سرویس و پارکینگ رایگان است.

هتل آپارتمان جام جم شیراز

هتل آپارتمان جام جم شیراز

هتل آپارتمان جام جم شیراز


هتل آپارتمان شمس شیراز

هتل یک ستاره شمس شیراز در ابتدای خیابان حافظ شیراز قرار دارد. هتل در سال 1385 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شد. هتل در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد و به دیگر دیدنی های شیراز نظیر مجموعه وکیل، آرامگاه حافظ، نارنجستان قوام و باغ ارم نزدیک است و شما مسافران تور شیراز می توانید به آسانی به این مناطق دسترسی داشته باشید. این هتل در 8 طبقه ساخته شده است و دارای 45 واحد اقامتی با امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و حمام با سشوار است. رستوران هتل دارای دو سالن است و در طبقه اول قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی دریایی و فست فود را به مسافران تور شیراز ارائه می دهد. کافی شاپ هتل نیز در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به بیلیارد، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اجاره ماشین و ترانسفر با هزینه اشاره کرد.

هتل آپارتمان شمس شیراز

هتل آپارتمان شمس شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های خوب شیراز,رزرو هتل های شیراز,بهترین هتل های شیراز,آفر هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ساسان شیراز

هتل دو ستاره ساسان شیراز در خیابان زند نزدیک به مرکز شهر و مناطق دیدنی و تاریخی شهر شیراز قرار دارد. از جمله مناطق تاریخی نزدیک به هتل می توان به ارگ کریمخانی، حمام وکیل، باغ ارم و آرامگاه شاه چراغ اشاره کرد. هتل دارای چهار طبقه و 34 اتاق یک تا سه تخته و سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون ال ای دی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و قفل درب کارتی است. هتل دارای سالن صبحانه در طبقه همکف و هم چنین کافی شاپ در طبقه همکف واقع شده است. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور شیراز پاییز 96 می توان پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لابی، لاندری و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه را نام برد.


هتل آریو برزن شیراز

هتل 3 ستاره آریو برزن شیراز در خیابان رودکی قرار دارد. هتل تا مکان های دیدنی مانند حافظیه، باغ ارم، نارنجستان قوام، بازار وکیل و سعدیه فاصله بسیار کمی دارد. هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 51 اتاق است که برای مهمانان تور شیرازدارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، اینترنت، سرویس فرنگی و صندوق امانات است. هتل دارای دو رستوران است که رستوران صبحانه خوری در طبقه اول و یک رستوران دیگر در طبقه همکف قرار دارد که با منوی انتخابی و بوفه انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و سنتی را ارائه می دهد. کافی شاپ 24 ساعته هتل در طبقه اول به مهمانان خدمات ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز مهر 96 می توان به سالن کنفرانس، سالن همایش، فضای سبز، بیلیارد، خانه دارت، فوتبال دستی، خدمات ترانسفر و پارکینگ اشاره کرد.


هتل تالار شیراز

هتل 3 ستاره تالار شیراز در خیابان فردوسی شیراز قرار دارد. هتل در نزدیکی مناطق دیدنی چون باغ ارم ، بازار وکیل و حافظیه قرار دارد. این هتل در سه طبقه ساخت شده و دارای 53 باب اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت و آپارتمان است که برای مهمانان تور شیراز آبان 96 دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، صبحانه، یخچال و صندوق امانات هستند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر با غذاهای ایرانی از مهمانان پذیرایی می کند. هتل دارای یک سالن است که برای برگزاری جلسات، سمینار ها و جشن ها از آن استفاده می شود. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، فروشگاه، پارکینگ و تاکسی سرویس اشاره کرد.


هتل کریمخان شیراز

هتل 3 ستاره کریمخان شیراز در سال 1392 در خیابان رودکی شیراز و در نزدیکی مجموعه وکیل شیراز افتتاح شد. هتل دارای معماری بسیار زیبای اصیل ایرانی است و دکوراسیون اتاق های آن هم به شکل سنتی است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است به طوری که تا مکان های دیدنی هم چون باغ ارم، نارنجستان قوام و حافظیه فاصله بسیار کمی دارد. هتل در 6 طبقه ساخته شده و دارای 51 اتاق از نوع دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانان تور شیراز آذر 96 دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سرویس فرنگی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات است. هتل دارای یک چایخانه سنتی بسیار زیبا است که انواع چای، دمنوش، بستنی و فالوده شیراز را به مهمانان تور شیراز ارائه می دهد. هم چنین یک فروشگاه صنایع دستی در هتل وجود دارد که مجموعه ای از صنایع دستی کل کشور را دارا است. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، موسیقی زنده، لاندری، خشکشویی و امکانات برای معلولین اشاره کرد.

هتل کریمخان شیراز

هتل کریمخان شیراز

هتل کریمخان شیراز


هتل پارسیان شیراز

هتل 4 ستاره پارسیان شیراز در چهار راه زند و خیابان رودکی شیراز قرار دارد و دارای موقعیت مکانی خوبی در مرکز شهر است. هتل در سال 1371 بنا شده و در سال 1394 بازسازی شد تا هرچه بهتر به مسافران تور شیراز نوروز 97 خدمت رسانی کند. هتل در پنج طبقه ساخته شده است و 61 اتاق شامل اتاق های دو تخته دبل و توئین و سوئیت سه و چهار تخته است که دارای امکانات مینی بار غیر رایگان،‌ سرویس ایرانی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات است. رستوران هتل با نام پردیس با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف قرار داد و انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی سنتی و دریایی را برای مسافران تور شیراز شهریور 96 سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن اجتماعات با ظرفیت 250 نفر، کافی شاپ، فروشگاه، لاندری، پذیرش 24 ساعته، آتلیه عکاسی، آرایشگاه آقایان، خشکشویی و پارکینگ رایگان است.

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,نرخ هتل های شیراز,هتل های 3 ستاره شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ارگ شیراز

هتل سه ستاره ارگ شیراز در سال 1370 افتتاح شد و در سال 1384 بازسازی شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و نزدیک به مکان های تاریخی نظیر ارگ کریمخانی، حافظیه، باغ ارم و آرامگاه سعدی قرار دارد. هتل دارای 37 اتاق و 5 سوئیت است که برای مسافران تور شیراز شهریور 96 دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، قفل درب کارتی و صندوق امانات است. رستوران هتل واقع در طبقه اول است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد هم چنین کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور شیراز می توان به چایخانه سنتی، پارکینگ، نمای فضای سبز، صبحانه در اتاق، لاندری، واکس کفش و... اشاره کرد.


هتل الیزه شیراز

هتل 4 ستاره الیزه شیراز با سبک بوتیک هتل در شمال غربی شهر شیراز در سال 1393 افتتاح شد. هتل فاصله 15 تا 20 کیلومتری از مناطق دیدنی شهر مانند باغ ارم، سعدیه، حافظیه و بازار وکیل دارد. اتاق های هتل شامل یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته کوئین، جونیور سوئیت، سوئیت vip و کانکت چهار نفره است که برای مهمانان تور شیراز نوروز 97 دارای امکانات حمام با وان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، تلویزیون و اینترنت است. رستوران مارلین هتل با ظرفیت 350 نفر در طبقه همکف هتل قرار دارد که انواع غذا های ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و عربی را سرو می کند. هم چنین لابی لانژ هتل در مکانی دنج آبمیوه های فصلی و کیک های خوشمزه را سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به رستوران در بام هتل، سالن کنفرانس و همایش، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، استخر، پارکینگ رایگان، روم سرویس، و... اشاره کرد.


هتل پارسه شیراز

هتل 4 ستاره پارسه شیراز در مرکز شهر شیراز در سال 1348 افتتاح و در سال 1376 بازسازی شد. هتل به مناطق دیدنی شیراز نزدیک است به طوری که می توان به صورت پیاده به ارگ کریمخانی، بازار و حمام وکیل رفت و تا جاذبه هایی مانند باغ ارم، نارنجستان قوام و حافظیه فاصله کمی دارد. هتل 5 طبقه است و دارای 71 اتاق شامل اتاق های یک تا چهار تخته و سوئیت یک خوابه است که برای مهمانان تور شیراز آذر 96 امکاناتی نظیر مینی بار غیر رایگان، حمام با وان و دوش، سرویس فرنگی، اینترنت، صندوق امانات، صبحانه، قفل درب کارتی و سیستم تهویه مطبوع را ارائه دهد. رستوران پارسه واقع در طبقه همکف با ظرفیت 250 نفر انواع غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی را با منوهای بوفه و انتخابی ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به کافی شاپ، بیلیارد، سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ رایگان، اجاره ماشین، ترانسفر، سالن بدنسازی، بانک، اتاق نگهداری کودکان و خشکشویی اشاره کرد.


هتل اطلس شیراز

هتل 3 ستاره اطلس شیراز در سال 1368 افتتاح و در سال 1394 بازسازس شد. زیر بنای هتل 3400 متر مربع است و 4 طبقه دارد. هتل به مراکز خرید شیراز مانند ستاره و حافظ نزدیک است . هم چنین در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ جهان نما، بازار وکیل، باغ جهان نما، نارنجستان قوام، حافظیه و سعدیه قرار گرفته است. هتل دارای 48 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانان تور شیراز پاییز 96 دارای امکاناتی از قبیل مینی بار غیر رایگان، اینترنت، صبحانه، قفل درب کارتی و سرویس فرنگی است. رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک با ظرفیت 300 نفر و کافی شاپ هتل واقه در همکف است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز آبان 96 می توان به صندوق امانات، پارکینگ، تاکسی سرویس، لاندری، خشکشویی، واکس کفش، ترانسفر با هزینه، آسانسور و روم سرویس اشاره کرد.

 

 


هتل جهانگردی شیراز

هتل 3 ستاره جهانگردی شیراز در شمال شرقی شهر شیراز با فاصله تنها دو کیلومتر تا مرکز شهر قرار گرفته است. هتل 20000 متر مربع مساحت دارد و به صورت ویلایی ساخته شده است. عمده مساحت هتل را فضای سبز زیبا و چشم نواز آن در بر می گیرد. فاصله هتل تا فرودگاه حدود 10 کیلومتر است . هم چنین فاصله آن تا مقاصد گردشگری شهر مانند نارنجستان قوام، حافظیه، سعدیه و ارگ کریمخانی و همین طور بازار شهر کم است. هتل دارای 38 اتاق است که شامل اتاق های دو تخته، سوئیت لوکس و سوئیت دوبلکس است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون ال ای دی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و صبحانه هستند. رستوران هتل واقع در طبقه همکف دارای ظرفیت 200 نفر است  انواع غذاهای سنتی، دریایی، ایرانی و فرنگی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای گردشگران تور شیراز مهر 96 می توان به کافی شاپ، اینترنت، لابی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ و کاکنان خوش برخورد و آموزش دیده اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب شیراز,رزرو هتل های شیراز,بهترین هتل های شیراز,آفر هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل هما شیراز

هتل 5 ستاره هما شیراز در شمال غرب شهر شیراز با ساختمانی 10 طبقه و زیبا در سال 1393 بازسازی شد. هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و هم چنین فاصله ی کمی تا دیدنی های شهر شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه، ارگ کریمخانی، باغ جهان نما و... دارد. این هتل دارای 232 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانان تور شیراز پاییز 96 دارای امکاناتی مانند مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، صبحانه و تلویزیون است. هتل دارای 4 رستوران است که رستوران پرنیان واقع در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، رستوران تابستانی که در شب های تابستان در فضای کنار باغ به سرو انواع غذاهای خوش طعم می پردازد، رستوران گلستان که غذاهای ابتکاری روز سرو میکند و رستوران بوستان که انواع غذاهای سبک و دسر و نوشیدنی را برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک کافی شاپ است که در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این  هتل برای مسافران تور شیراز شهریور 96 می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، فضای سبز و باغ، پارک کودکان، گیم نت، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.


هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه شیراز در نزدیکی ارگ کریمخان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. هتل سه طبقه و دارای 75 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است که برای مهمانان تور شیراز مهر 96 دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. این هتل دارای سه رستوران کلاسیک و سنتی و باغ تابستانی است که انواع غذاها را برای مهمانان تور شیراز سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در نیم طبقه اول هتل قرار دارد. فاصله هتل تا مکان های دیدنی هتل مانند حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ جهان نما و بازار وکیل بسیار کم است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام  سنتی ایرانی، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن چند منظوره، فضای سبز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و مرکز خرید است.


هتل ستارگان شیراز

هتل 4 ستاره ستارگان شیراز در شمال شهر شیراز در سال 1391 با مدیریت آقای سجادیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و به دور از جنجال شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ ارم، سعدیه و آرامگاه شاه چراغ قرار دارد. هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای 48 اتاق است که شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه روزانه در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها است. رستوران سنتی هتل واقع در طبقه اول و با ظرفیت 100 نفر انواع غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ ستارگان واقع در طبقه اول در محیطی زیبا و دل نشین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک، بستنی و غذا های سبک را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل ستارگان برای مسافران تور شیراز آبان 96 می توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز و ... است.

 

 


هتل رویال شیراز

هتل 4 ستاره رویال شیراز در هفت طبقه در سال 93 افتتاح شد. فاصله هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر و تا مکان های دیدنی شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه و حافظیه بسیار کم است. هتل دارای 44 اتاق شامل اتاق های دبل، توئین و سوئیت دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز آذر 96 دارای امکانات تلویزیون، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس و یخچال است. رستوران پالیز این هتل در طبقه ششم قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. هم چنین یک باربیکیو در طبقه هفتم و یک کافی شاپ در هتل وجود دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان در لابی و طبقات، پارکینگ رایگان، آرایشگاه مردانه، فروشگاه سوغاتی و تاکسی سرویس است.

 


هتل نیایش شیراز

هتل 4 ستاره نیایش شیراز هتلی سنتی است که در سال 1388 افتتاح شد. مکان این هتل صد سال پیش اولین چاپخانه شیراز بوده است. ساختمان هتل دارای معماری سنتی ایرانی است و با شیشه های رنگی و آبنما و حوض مزین شده است. هتل در میان موزه ها، خانقاه ها و آتشکده های شهر شیراز واقع شده است و موقعیت بسیار خوبی دارد. هم چنین به جاذبه های گردشگری شهر شیراز مانند حافظیه، سعدیه، نارنجستان قوام و باغ ارم بسیار نزدیک است. هتل نیایش دارای 50 اتاق یک تا پنج تحته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، صندوق امانات و صبحانه است.سه رستوران سوته دلان، دلگشا و رستوران ایتالیایی کواترو برای مهمانان تور شیراز نوروز 97 غذاهای خوش طعم از جمله غذاهای سنتی شیراز را سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در بام هتل و یک چایخانه سنتی در حیاط هتل وجود دارند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، امکانات برای معلولین، تاکسی سرویس، خشکشویی، فضای سبز و... اشاره کرد.


 



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز,رزرو هتل های شیراز,نرخ هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پرسپولیس شیراز

هتل 5 ستاره پرسپولیس شیراز در مرکز شهر شیراز قرار دارد. این هتل در هفت طبقه بنا شده است و دارای 104 اتاق است. اتاق های هتل شامل اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت و آپارتمان است که دارای امکاناتی از قبیل قفل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و سیستم صوتی ماهواره،‌ خط تلفن مستقیم و... است. رستوران آپادانا واقع در طبقه همکف هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی و هم چنین انواع دسر های خوش طعم را به صورت بوفه برای مهمانان تور شیراز مهر 96 سرو می کند. هم چنین کافی شاپ و تریا لوتوس با خدمات بییست و چهار ساعته و در محیطی دنج انواع نوشیدنی های گرم و سرد،‌ کیک، بستنی و دسر را به مسافران تور شیراز ارائه می دهد. مجموعه ورزشی هتل دارای امکانات متنوعی نظیر استخر،‌سونا،‌ جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد است که مهمانان تور شیراز می توانند بعد از ورزش نوشیدنی و غذاهای سبک را در تریای مجموعه ورزشی میل کنند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز پاییز 96 می توان به لابی، فروشگاه، صندوق امانات،‌ پذیرش 24 ساعته، و هم چنین دو سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها اشاره کرد. هتل تا مناطق دیدنی شیراز مانند باغ جهان نما، حافظیه، ارگ کریمخانی و حمام وکیل فاصله نزدیکی دارد.

 


هتل شیراز شیراز

هتل 5 ستاره شیراز شیراز در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در 14 طبقه بالای کوه ساخته شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر شیراز و هم چنین تا فرودگاه 10 دقیقه است. هم چنین هتل فاصله ی بسیار کمی تا جاذبه های تاریخی شیراز مانند دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی و حافظیه دارد. هتل دارای 158 اتاق است که دارای منظره کامل از شهر شیراز هستند و برای مهمانان تور شیراز آبان 96 دارای امکاناتی مانند يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي هستند.هتل دارای 3 رستوران است که شامل بزرگترین رستوران گردان ایران که نمایی 360 درجه از شهر به مهمانان تور شیراز شهریور 96 ارائه می دهد، رستوران ایتالیایی و رستوران ایرانی است. هتل دارای دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان است که هر کدام دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و ... می باشند که دیوار شیشه ای استخرها که منظره ای از شهر را در هنگام شنا به مهمانان ارائه می دهد گوشه ای از معماری بی نظیر هتل است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به اینترنت، فضای سبز، کافی شاپ، گیم نت، اتاق نگهداری از کودک،‌ خشکشویی،‌ آرایشگاه بانوان و آقایان، پارکینگ، مرکز تجاری و خشکشویی اشاره کرد.

 


هتل چمران شیراز

هتل 5 ستاره چمران شیراز در منطقه قصرالدشت واقع شده و مرتفع ترین هتل شهر شیراز است. فاصله هتل تا مناطق دیدنی شهر مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، حافظیه، بازار وکیل، باغ وکیل آباد و آرامگاه شاه چراغ بسیار کم است. هتل در 30 طبقه بنا شده است و دارای 250 اتاق است که برای مسافران تور شیراز آذر 96 دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، اینترنت بیسیم رایگان و آنتن مرکزی است. هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ است که رستوران شمالی گیلاک انواع غذاهای شمالی را در بالکن طبقه سه هتل سرو می کند، کافه رستوران سنتی باربد انواع غذاهای ایرانی و اصیل شیرازی را به همراه موسیقی زنده به مسافران تور شیراز ارائه می کند، رستوران پاناروما که در طبقه 24 هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با ویوی عالی از شهر و موسیقی زنده لحظاتی به یاد ماندنی برای مهمانان تور شیراز می سازذ، رستوران داوینچی که به همراه اجرای زنده پیانو غذاهای ایتالیایی را سرو می کند،‌ کافی شاپ چشم انداز واقع در طبقه 25 هتل با سرو بهترین نوشیدنی و دسرها، کافی شاپ ایتالیایی و فست فود سارا که در طبقه اول قرار دارد و یکی از پیشگامان رستوران فست فود در شهر شیراز است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی،‌استخر کودکان، ماساژ، بیلیارد، حوضچه آب سرد، پیست دوچرخه سواری، فضای سبز، آلاچیق، روف گاردن، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد.


هتل پارس شیراز

هتل 5 ستاره پارس شیراز در قلب شهر شیراز در سال 1381 به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور افتتاح شد. هتل از دو برج 13 طبقه تشکیل شده است که به وسیله ساختمان دو طبقه رستوران و لابی به هم متصل شده اند. هتل دارای 188 اتاق و سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، اینترنت غیر رایگان، صندوق امانات، تهویه، تلفن و مینی بار هستند. فاصله هتل تا مکان های دیدنی شهر شیراز مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، سعدیه، نارنجستان و آرامگاه شاه چراغ کم است. رستوران های هتل شامل رستوران گل سرخ واقع در طبقه اول هتل با ارائه غذاهای سنتی و فرنگی به همراه موسیقی زنده، رستوران لوتوس در بالاترین طبقه هتل با طراحی مدرن و چشم نواز، رستوران آفریقایی آکاسیا که اولین رستوران آفریقایی در ایران است و غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت را به مهمانان ارائه می دهد. هم چنین دو کافی شاپ پامچال و آبشار به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی است. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور شیراز نوروز 97 می توان به سالن بدنسازی، استخر، سالن اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، آتلیه عکاسی، امکانات برای معلولین، قنادی، کافی نت، سالن آمفی تئاتر و سالن تشریفات است. مسافران تور شیراز با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.


هتل پارک شیراز

هتل 4 ستاره پارک شیراز در زمینی به مساحت 13000 متر مربع در هشت طبقه بنا شده است. این هتل در چهارراه زند واقع شده است و به جاذبه های گردشگری شهر مانند ارگ کریمخانی، باغ جهان نما، حمام وکیل، شاهچراغ، موزه پارس و بازار وکیل بسیار نزدیک است. هتل دارای 126 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک خوابه و دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، مینی بار غیر رایگان، تلفن، صبحانه و یخچال است. فضای سبز هتل که 5000 متر از مساحت هتل را تشکیل می دهد با درختان کهنسال و قفس پرندگان محیط زیبایی را برای مهمانان تور شیراز به وجود آورده است. هتل دو رستوران دارد که رستوران اصلی در محوطه داخلی واقع شده است و رستوران تابستانی در محیط باغ و کنار استخر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز شامل چایخانه تابستانی، کافی شاپ 24 ساعته، استخر روباز، سونا بخار، جکوزی، بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ و... است.



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره شیراز,هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز,بهترین هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پالم دبی

این هتل از هتل های سه ستاره دبی می باشد که در منطقه المطینه می باشد.این هتل دارای رستوران ،سالن ورزشی و انواع و اقسام سرگرمی  ها را برای گردشگران تور دبی شهریور 96 به ارمغان آورده است.این هتل دارای اینترنت رایگان نیز می باشد.هتل پالم تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه فاصله دارد.رستوران این هتل در کنار حاشیه ی استخر فضایی رمانتیک را برای شما گردشگران تور دبی فراهم کرده است.در رستوران های این هتل غذاهای جنوبی سرو می شود. 

امکانات هتل پالم دبی:صبحانه،ناهار و از سیستم تهویه مطبوع، تراس، تلویزیون با گیرنده ماهواره و یخچال برخوردار می باشند.

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

 


هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی از هتل های سه ستاره که در منطقه دیره واقع است می باشد.هتل کالیفرنیا تا فرود گاه بین المللی 3 کیلومترفاصله دارد.ازویژگی های بارز آن نزدیکی به مراکز خرید معروف دبی می باشد.این هتل دارای 41 اتاق بسیار زیبا و نمای عالی می باشد.گردشگران تور دبی پاییز 96 که به دنبال هتل مناسب و با امکانات عالی می باشد هتل کالیفرنیا گزینه خوبی برای سفر می باشد.همچنین در رستوران هتل کالیفرنیا انواع غذاهای شرقی و بین المللی آماده سرو از شما گردشگران تور دبی مهر 96 می باشد.

امکانات هتل کالیفرنیا:ستخر سرپوشیده ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، لابی ، سالن کنفرانس ، تالار ، روزنامه ، سرویس فرنگی و بسته های ناهار

با تور دبی همراه شوید و سفری خاطره انگیزی را تجربه کنید.

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

 


هتل نیهال دبی

این هتل از هتل های سه ستاره دبی می باشد.این هتل در منطقه دیره واقع شده است.هتل سه ستاره دبی برای گردشگران تور دبی نوروز 97 که برای سفر کاری  به دبی می روند بسیار مناسب می باشد.همچنین این هتل تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی دبی 4 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای 70 اتاق می باشد. شما گردشگران تور دبی می توانید با اقامت در این هتل سفری خوش و خاطره انگیز را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی


هتل سیتی کینگ دبی

یکی از بهترین هتل های دبی هتل سیتی کینگ را می توان نام برد.از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز کرده و باعث جمعیت زیادی مشتری شده نزدیکی به مراکز خرید و تفرجگاه های بسیار عالی می باشد.امکانات هتل شامل:استخر روباز ، سونا ، جکوزی ، سالن بدن سازی وحمام و سرویس ماساژ و اتصال به اینترنت پر سرعت ، آسانسور ، صرافی اشاره کرد.همچنین میهمانان عزیز تور دبی می توانند از امکانات رایگان هتل که سرویس رفت و برگشت رایگان می باشد استفاده کنند.تعداد اتاق های این هتل 66 می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای ایتالیایی و فرنگی را سرو می نمایند.میهمانان عزیز تور دبی می توانند انواع غذاهای باب میلشان را میل نمایند. تور دبی آبان 96 آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

هتل سیتی کینگ دبی

هتل سیتی کینگ دبی


هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی از هتل های سه ستاره دبی می باشد.این هتل برای گردشگران تور دبی که برای سفری کاری به دبی میروند بسیار مناسب است.همچنین این هتل بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای سفر چند روزه گزینه بسیار مناسبی است.همچنین امکانات رفاهی هتل رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و لوکس، آسانسور، گاو صندوق انبار، تهویه 

رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهای بین المللی و فرنگی . چینی از شما گردشگران تور دبی آذر 96 می باشد.همچنین این هتل برای گردشگران تور دبی اتوبوس مخصوص (رایگان) به ساحل منتقل می کنند.این هتل دارای 168 اتاق می باشد.این هتل ترانسفر فرودگاهی را نیز دارا می باشد.گردشگران تور دبی که که می خواهند با مترو به مکان ها موردنظر بروند ایستگاه  the union نزدیک این هتل می باشد.

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های دبی,آفر هتل های دبی,نرخ هتل های دبی,قیمت هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دلمون دبی

هتل دلمون دبی یکی از بترین و معروفترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد.این هتل نزدیکی مرکز خرید Al Ghura واقع می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل  متمایز کرده نزدیکی به اماکن تفریحی و مراکز خرید می باشد.همچنین ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران تور دبی قرار گرفته است.فاصله هتل تا فرودگاه 5 کیومتر می باشد.لازم به ذکر است که این هتل دارا یک رستوران اصلی ،ایرانی ،عربی و فیلیپینی می باشد.مهانان عزیز تور دبی شهریور 96 می توانند انواع غذاهای مورد علاقه خود را در رستوران هی این هتل نوش جان نمایید.

امکانات هتل دلمون دبی:ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار


هتل سیتی مکس دبی

هتل سیتی مکس یکی از هتل های 3 ستاره دبی می باشد.این هتل در نزدیکی یکی از بازار های معروف (بازار امارات) واقع می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه شهر دبی 25 کیلومتر می باشد.امکانات هتل:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، گریل بار و کافیشاپ

مسافران تور دبی پاییز 96 می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به دلخواه خود نوش جان نمایید.با اقامت در این هتل سفری خوش و آرام را در کنار عزیزانتان تجربه نمایید.


هتل سوئیت لندن دبی

از جمله هتل های 3 ستاره دبی که از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است،هتل سوئیت لندن است که متشکل از 33 اتاق می باشد.هتل سوئیت لندن با ارائه خدماتی چون نگهداری از کودکان،صرافی،پارکینگ،سالن همایش و جلسات و... که به صورت شبانه روزی در اختیار تمامی مسافران تور دبی می باشد. رستوران  هتل با طبخ غذاهای لذیذ بین المللی آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.شما می توانید جهت از قیمت و رزرو تورهای دبی به شماره  آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل سوئیت لندن دبی

هتل سوئیت لندن دبی

هتل سوئیت لندن دبی


هتل پانوراما گرند دبی

از هتل های سه ستاره بسیار معروف دبی هتل پانوراما گرند که در ر خیابان خالید ابن ولید می توان اشاره نمود.این هتل دارای 102 اتاق بسیار لوکس و با امکانات  و خدمات رفاهی می باشد.امکانات هتل شامل:اتاقهای پاک و بدون سیگار ، انبار بار و چمدان ، پذیرش شبانه روزی ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه ، رستوران ، روزنامه ، گاوصندوق ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، منطقه بدون سیگار و ترانسفر فرودگاه و ....

مهمانان عزیز تور دبی نوروز 97 می توانند از غذاهای بسیار لذیذ و بین المللی هتل نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه می باشد.برای اطلاع بیشتر می توانید با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

هتل پانوراما گرند دبی

هتل پانوراما گرند دبی


هتل کامفورت این دبی

هتل کامفورت این از بهترین و معروفترین هتل های سه ستاره دبی است و در منطقه دیره واقع می باشد.این هتل در مجموع دارای 114 اتاق بسیار لوکس و با امکانات عالی درر اختیار مسافران تور دبی آذر 96 قرار گرفته است.اگر علاقه زیادی به دیدن از آثار باستانی و تاریخی دارید نهر دبی، بازار طلا، بازار ادویه و موزه HERITAGE VILLAGE در نزدیکی هتل می باشد می توانید از آجا دیدن نمایید.امکانات هتل:رستوران و بار, سالن کنفرانس, بوفه صبحانه, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سرویس ترانسفر, تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, سالن بدنسازی, میز بیلیارد, استخر سرپوشیده, سونا و جکوزی

همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین الملل دبی 5 کیلومتر می باشد.با تور دبی آبان 96 همراه شوید و در این هتل بسیار لوکس اقامتی عالی را تجربه نمایید.

هتل کامفورت این دبی

هتل کامفورت این دبی

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,رزرو هتل های دبی,قیمت هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ورسای دبی

هتل 3 ستاره ورسای دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد. در فاصله ی 800 متری از هتل ایستگاه مترو قرار دارد که رفت و آمد گردشگران تور دبی شهریور 96 را آسان نموده است. این هتل 6 طبقه دارای 84 اتاق با امکانات عالی می باشد. فاصله هتل ورسای دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه می شود. از مکان های تاریخی و دیدنی نزدیک هتل می توان به بازار ادویه، بازار طلا و نهر دبی اشاره کرد. امکانات رفاهی که هتل ورسای دبی ارائه می دهد شامل رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، جکوزی، زمین تنیس، بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودک،پارکینگ، فروشگاه، اتاق جلسه، خدمات معلولین، پذیرش 24 ساعته و ... می باشند.

هتل ورسای دبی

هتل ورسای دبی

هتل ورسای دبی


هتل دریم پالاس دبی

هتل دریم پالاس دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره دبی می باشد. این هتل 6 طبقه دارای 147 اتاق مجهز به حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، سشوار و ... می باشد. فاصله هتل دریم پالاس دبی تا فرودگاه بین المللیدبی 15 دقیقه می شود. ایستگاه مترو الریگا نیز در 500 متری هتل قرار دارد. مرکز خرید سیتی سنتر نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل است.

امکانات هتل دریم پالاس دبی شامل رستوران، کافه، استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه، خشکشویی، پارکینگ،آسانسور، اتاق جلسه، روم سرویس 24 ساعته و ... هستند.

هتل دریم پالاس دبی

هتل دریم پالاس دبی

هتل دریم پالاس دبی


هتل جونراد دبی

هتل 3 ستاره جونراد دبی در خیابان الرقه قرار گرفته است. این هتل دارای 48 اتاق که با دکوراسیون زیبا طراحی شده اند و مجهز به امکانات عالی می باشند. ایستگاه مترو یونیون در 400 متری از هتل قرار دارد که دسترسی را برای گردشگران تور دبی پاییز 96 آسان نموده است. هتل جونراد دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه فاصله دارد. بازار طلا و بازار مرشد نیز در 2 کیلومتری از هتل جونراد قرار دارند. امکانات رفاهی که هتل جونراد دبی برای مسافران و گردشگران ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، ماساژ، سالن همایش، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودک، اینترنت وای فای، آسانسور و ... هستند.

هتل جونراد دبی

هتل جونراد دبی

هتل جونراد دبی

 


هتل السراب دبی

هتل السراب دبی از هتل های 3 ستاره خوب در منطقه دیره دبی می باشد. هتل تا ایستگاه مترو الرقه 600 متر فاصله دارد. این هتل دارای 84 اتاق مجهز به تلویزیون، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، سشوار، اینترنت و ... می باشد. فاصله هتل السراب دبی تا فرودگاه دبی 4 کیلومتر می شود. گردشگران تور دبی مهر 96 می توانند از مکان های تاریخی و دیدنی دبی همچون موزه دبی، بازار طلا و بازار ادویه که در نزدیکی هتل السراب هستند دیدن نمایند.

امکانات رفاهی هتل السراب دبی شامل رستوران، استخر روباز، ماساژ، خدمات اسپا، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتاق جلسه، اتاق چمدان و ... می باشند.

هتل السراب دبی

هتل السراب دبی

هتل السراب دبی


هتل رینبو دبی

هتل رینبو یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد.این هتل دارای 40 اتاق بسیار دنج و لوکس  می باشد.امکانات هتل:رستوران، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، صرافی، روم سرویس، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، تهویه،گاوصندوق، صندوق امانات، انبار بار و چمدان،امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی،کرایه اتومبیل، سالن ورزشی، استخر روباز، سونا، اجاره دوچرخه و اتومبیل را به مهمانان تور دبی نوروز 97 خود ارائه می دهد.فاصله هتل تا فرودگاه 6 کیلومتر می باشد.این هتل تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند.



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های دبی,معرفی هتل های دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل اونیو دبی

هتل اونیو از هتل های 4 ستاره دبی می باشد.این هتل بسیار زیبا در  خیابان الرقة و در منطقه دیره واقع شده است.طراحی و دکوراسیون اتاق های این هتل بسیار لوکس و به صورت اروپایی  می باشد.از جمله ویژگی که مورد توجه گردشگران تور دبی آبان 96 قرار گرفته به دلیل حلال بودن غذاهای رستوران هتل بوده است.هتل اونیو دارای 133 اتاق مجلل می باشد.از امکانات این هتل :رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه

همچنین مهمانان عزیز تور دبی آذر 96 در فعاليت هايي نظير بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند و کنار عزیزانشان وقت گذرانی کنند.با تور دبی همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از حمام ترکی و انواع غذا های بین المللی نوش جان کنید و لذت ببرید.
 
هتل اونیو دبی
 
 هتل اونیو دبی
 
هتل اونیو دبی
 
 هتل اونیو دبی
 
هتل اونیو دبی
 
 هتل اونیو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی از هتل های بسیار زیبا و لوکس چهار ستاره دبی می باشد.این هتل در منطقه دیره واقع شده است.تعداد اتاق های این هتل 138 می باشد.از هتل مسکو دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل : صبحانه بوفه ، کافی شاپ، باشگاه شبانه و بار ، سونا ، استخر روباز ، اسپا ، ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان

گردشگران تور دبی نوروز 97 میتوانند در رستوران هتل که آماده سرو انواع غذاهای ژاپنی و تایلندی می باشند غذاهای مورد علاقه خود را میل نمایند نهایت لذت را ببرند.

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی


هتل سامیت دبی

این هتل یکی از هتل های بسیار زیبا و لوکس دبی می باشد.تعداد اتاق های این هتل 114 می باشد.طراحی و دیزاین اتاقها بسیار عالی و زیبا می باشد.میهمانان عزیز تور دبی مهر 96 که هزینه هتل برایشای حائز اهمیت است این نسبت به قیمتش امکانات بسیار عالی در در اختیار مهمانانش قرار می دهد.در رستوران هتل انواع غذاها سرو می شود که آماده پذیرایی از شما گردشگرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل سامیت دبی:استخر سرباز ,جکوزي ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافي نت, کافي شاپ, پارکينگ ,آسانسور ,تاکسي و همچنین وجود اینترنت هم در اتاق ها و هم در لابی هتل

همچنین تا فرودگاه 5 کیلومتر فاصله دارد.با تور دبی همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل سامیت دبی

هتل سامیت دبی

هتل سامیت دبی

هتل سامیت دبی


هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا از هتل های معروف و بسیار زیبا ی دبی می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز کرده نزدیکی به مترو (320 متر) ، مراکز خرید و همچنین پیست اسکی دبی می باشد.رستوران هتل نووتل آماده سرو انواع غذاهای برا شما میهمانان تور دبی پاییز 96 می باشد.

این هتل مناسب میهمانان تور دبی که برای سفر کاری به دبی رفته اند گزینه مناسبی است.همچنین هتل نووتل به میهمانان تور دبی خود پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه می دهد.این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 23 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل نووتل البرشا دبی: پاسخگویی ۲۴ ساعته،ترانسفر فرودگاه،امکانات معلولین،کافی شاپ،اتاقهای VIP و سالن کنفرانس می باشد.

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی


هتل جواهر گاردن دبی

از بهترین هتل ها و لوکسترین هتل های دبی می توان هتل جواهر گاردن اشاره نمود.این هتل در منطقه دیره واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 2 کیلومتر می باشد.چشم انداز های تمامی اتاق ها  بسیار زیبا و دلنشین می باشد.تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع و همچنین شما گردشگران تور دبی می توانید در جا جای این هتل از اینترت رایگان استفاده کنید.در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و فرنگی  آماده سرو برای شما میهمانان عزیز تور دبی شهریور 96 می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل جواهر گاردن دبی: پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی شاب، سرویس رفت آمد رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و خدمات 24 ساعته

تور دبی به گردشگران عزیزی  که به دنبال هتلی با خدمات بسیار بالا و امکانات رفاهی و با هزینه مناسب هستند هتل جواهر گاردن را پیشنهاد می کند.

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های دبی,آفر هتل های دبی,نرخ هتل های دبی,قیمت هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی یکی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است.نمای اتاق ها مشرف به آبنمای دبی می باشد.گردشگران تور دبی شهریور 96 می توانند انواع غذاهای معروف خود را در رستوران های این هتل نوش جان نمایند.این هتل دارای 16 رستوران  و مکان تفریحی می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل: رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - بار اتاق و امکانات برای معلولین - اتاقهای VIP ماساژ - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار 

رستوران  Palm Grill دارای استیک کبابی روی ذغال را برای شما گردشگران تور دبی پاییز 96 به ارمغان می آورد.ترانسفر به بازار امارات و ابن بطوطه نیز در اختیار علاقه مندان گردشگران تور دبی قرار گرفته است.

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی

 


هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی یکی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در خیابان شیخ زاید واقع شده است.از ویژگی هایی که این هتل از سایر هتل ها متمایز ساخته نزدیک بودن به مرکز خرید دبی مارینا و مرکز خرید امارات و باشگاه گلف امارات می باشد.نمای داخلی اتاق ها روبه ساحل بسیار زیبای جمیرا می باشد که فضایی بسیار آرام و دلنشین را برای گردشگران تور دبی به ارمغان آورده است.همچنین رستوران هتل (Noodle House) دارای انواع غذاهای خوش طعم جنوب شرقی آسیا و همچنین رستوران (Le Terrace) انواع غذاهای بین المللی با کیفیتی عالی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبی مهر 96 می باشد.

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی


هتل ریویرا دبی

 هتل ریویرا دبی از هتل های بسیار معروف چهار ستاره دبی که در منطقع دیره واقع شده است می باشد.این هتل دارای 109 اتاق لوکس و با امکانات بسیار عالی می باشد.در این هتل دو رستوران وجود دارد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبی نوروز 97 می باشد.فصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر می باشد.از دیگر ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز ساخته نزدیکی این هتل به اماکن توریستی می باشد.امکانات هتل ریویرا دبیتلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, رستوران و بار, بوفه صبحانه, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری

با تور دبی همراه شوید و در این هتل بسیار عالی لحظات رویایی و به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل ریویرا دبی

هتل ریویرا دبی

هتل ریویرا دبی

هتل ریویرا دبی

 


هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی یکی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد.مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل واقع شده است.این هتل دارای 462 اتاق بسیار لوکس و دنج می باشد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبی می باشد.این هتل به بازارهای امارات و Burjuman بسیار نزدیک می باشد کمتر از 10 دقیقه می توانید به این اماکن رفته و وقت گذرانی کنید.امکانات هتل:رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، ترانسفر فرودگاه

گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای مورد علاقه و بین المللی را نوش جان نمایید.با تور دبی آذر 96 همراه شوید و در این هتل بسیار معروف و عالی لحظات رویایی و به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی


هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی از هتل های معروف چهار ستاره دبی می باشد.این هتل دارای 180 اتاق بسیار دنج و با امکانات و طراحی بسیار عالی و دیزاین زیبا و دلنشین می باشد.رستوران هتل دارای غذاهای بسیار لذیذ تایلندی می باشند که شما گردشگران تور دبی آبان 96 می توانید در این رستوران به صرف انواع غذاهادلخواه خود بپردازید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، انبار بار و چمدان ، تهویه ،تاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP

با تور دبی همره شوید و در این هتل بسیار ناب و با امکانات عالی لحظات به یادماندنی را منار عزیزنتان تجربه نمایید.

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های دبی,معرفی هتل های دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی یکی از هتل های بسیار زیبا و چهار ستاره در منطقه بسیار معروف دیره واقع می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه می باشد.این هتل دارای 250 اتاق بسیار عالی می باشد که آماده پذیرایی از شما مسافران تور دبی شهریور 96 می باشد.امکانات و خدمات رفاهی : رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، منطقه بدون سیگار، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط

مسافران می توانند برای رزرو تور دبی آبان 96 با شماره تماس های داخل پیکیج هماهنگ کنند.

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی


هتل الخلیج پالاس دبی

یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره دبی هتل الخلیج پالاس می باشد که در  منطقه دیره قرار گرفته است.در این هتل یه میز به عنوان میز تور وجود دارد که در آن گردشگران تور دبی آذر 96 می توانند از تورهای گردشگری تور دبی و سافاری صحرا نیز بهره مند شوند و اوقات خوشی را سپری کنند.لذا رستوران و کافی شاپ بسیار عالی در هتل وجو دادرد که شما مهمانان تور دبی می توانید انواع غذاهای Kisaku ، Escoba و استیک کافه پاریس و ... را میل نمایید.امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل: تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، یخچال ،تهویه مطبوع، میزکار و حمام

آدرس: Al Maktoum Road، Riggat Al Buteen - Dubai - United Arab Emirates

هتل الخلیج پالاس دبی

هتل الخلیج پالاس دبی

 


هتل اسکوت دبی

هتل اسکوت دبی یکی از معروفترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد.این هتل بصورت 24 به مسافران تور دبی خود خدمات ارائه می دهد.امکانات و خدمات رسانی هتل : رستوران،امکانات جلسه و ضیافت،فکس و کپی،بار،گاوصندوق،باشگاه ورزشی،اتاقهای پاک و بدون سیگار،خانه داری،پذیرش شبانه روزی

مسافران تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای مورد علاقه خود را نوش جان نمایید.با تور دبی پاییز 96 همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا و دنج لحظات خوشی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل اسکوت دبی

هتل اسکوت دبی

 


هتل سابا دبی

هتل سابا دبی از بهترین و معروفترین هتل های دبی می باشد.این هتل دارای 92 اتاق بسیار لوکس و راحت می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل:استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ،آرایشگاه ، اتو کشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خدمات تهیه بلیط ، خدمات تورها ، خدمات کفش و واکس ، خشکشویی ، سرویس اتو شلوار ، سرویس مستخدم ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی ، مرکز تجارت ،کرایه اتومبیل

گردشگران تور دبی می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای فرنگی و اروپایی را نوش جان نمایند.با تور دبی مهر 96 همراه شوید و در این هتل بسیار دنج و لوکس اوج لذت را تجربه نمایید.

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی


هتل آواری دبی

هتل آواری دبی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که بسیار به برج ساعت نزدیک می باشد لذا این امر سبب شده که این هتل مورد توجه گردشگران تور دبی قرار بگیرد.این هتل در منطقه دیره و خیابان ال ریگا واقع شده است.خدمات هتل بصورت 24 ساعته می باشد.این هتل دارای دو رستوران موجود است :اولیو تری ( درخت زیتون )و کافه سینمون نیز در لابی هتل نیز می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل: مرکز بدنسازی و سونا, سیستم تهویه هوا ، چای و قهوه ساز ، تلویزیون ، اینترنت رایگان و مینی بار

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر می باشد.با تور دبی نوروز 97 همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا لحظات خوبی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,رزرو هتل های دبی,قیمت هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل لمردین مینا سیاحی دبی

این هتل از هتل های 5 ستاره ساحلی دبی می باشد.این هتل دارای 220 اتاق که نمای تمامی اتاق ها روبه خلیج می باشد. هتل لمردین دارای رستوران فرانسوی،رستوران ساحلی،غذاهی عربی و ژاپنی می باشد.

هتل لمردین تا بزرگترین زمین گلف 10 دقیقه فاصله دارد.گردشگران تور دبی شهریور 96 که علاقه زیاد به خردی درمرکز خرید بزرگ دبی تنها 8 کیلومتر فاصله دارد.همچنین این هتل تا فرودگاه 30 کیلونتر فاصله دارد.امکانات این هتل مدرن، مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع،تسهیلات آن شامل پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، صندوق امانات و آسانسور است. علاوه بر این، هتل جواهرفروشی، چندین فروشگاه، سلمانی، بار و ۴ رستوران (شامل رستوران ویوز (Waves) و چندین سالن کنفرانس، مرکز تجاری با اینترنت، پنگوئن(Penguin Club) شرکت کنند تور دبی آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز می باشد.

هتل لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لمردین مینا سیاحی دبی


هتل آتلانتیس د پالم دبی

معماری و طراحی این هتل به صورت عربی تزیین شده است.فضای داخلی این هتل از یک آکواریوم زیر آبی ،استخر دلفین می باشد.این هتل از سه رستوران کاتلان ،ایتالیایی و فرانسوی اشاره کردد همچنین در رستوران نوبو آماده سرو غذا ژاپنی برای شما  میهمانان تور دبی پاییز 96 می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از هتل های دیگر متمایز ساخته یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی می باشد.تعداد اتاق های این هتل 1600 می باشد.همچنین این هتل تا بازار دبی 20 دقیقه فاصل دارد.

از امکانات هتل آتلانتیس دبی:زمین بازی کودکان ،سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای، اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ،استخر روباز ،سونا و جکوزی ،تلفن مستقیم برای شماره گیری بین المللی،اینترنت بی سیم، پارکینگ، سالن های کنفرانس مجهز، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، استخر کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته ، دستگاه خود پرداز، صرافی، پذیرش سریع ، امکانات برای افراد مسن و معلول می توان نام برد.تور دبی اقامت خوشی را برای شما گردشگران دارد.

هتل آتلانتیس د پالم دبی

هتل آتلانتیس د پالم دبی


هتل القصر دبی

هتل القصر دبی در بهترین موقعیت مکانی جمیرا قرار دارد.هتل القصر دبی دارای ساحل اختصاصی و آلاچیق های بسیار زیبا تعبیه شده است.از امکانات این هتل :رستوران ،سالن ورزشی، استخر ،تسهیلات برای معلولین را در اختیار میهمانان تور دبی نوروز 97 قرار داده است.و همچنین طراحی و دیزاین هتل بسیار آنتیک و بصورت عربی می باشد. این هتل در نزدیکی پارک آبی وایلد وادی واقع شده است گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از این پارک بسیار زیبا نهایت لذت را ببرند.فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه می باشد. ابن هتل از بهترین و لوکسترین هتل های دبی می باشد.همچنین این هتل دارای یک زمین تنیس و اسکواش می باشد.با تور دبی مهر 96 همراه شوید تادر این هتل کنار عزیزانتان وقت گذرانی کنید.

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی


هتل کرون پلازا دبی

از هتل های بسیار زیبا و با شکوه 5ستاره دبی می باشد.از امکانات  هتل :سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر روباز،سونا، مرکز بدنسازی ،اسکواش ، رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ، استخر سرباز ، سونا ، باشگاه بدنسازی ، اینترنت بیسیم در لابی هتل  می توان نام برد.این هتل برای کسانی که علاقه زیادی به خرید دارند این هتل به مرکز خرید نزدیک می باشد.این هتل به اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی نزدیک می باشد. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد و تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه فاصله دارد.تور دبی لحظات خوشی را در این هتل برای شما میهمانان عزیز آرزومندست.تعداد اتاق های این هتل 142 می باشد.کلیه اتاقها دارای صندوق امانات ، مینی بار، خدمات خانه داری همه روزه خدمات بیست و چهار ساعته درون اتاقها از جمله صبحانه و نهار می باشد.هتل کرون پلازا لحظات خوش و دلنشینی را برای شما گردشگران تور دبی آبان 96 فراهم کرده است.

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی


هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی از هتل های بسیار لوکس و معروف دبی می باشد.این هتل دارای 253 اتاق و شامل رستوران زمین گلف می باشد.از ویژگی های که این هتل را نسبت به هتل های دیگر متمایز کرده فروشگاه های متععددی که در این هتل می باشد.همچنین هتل جبل علی به میهمانان تور دبی امکان کرایه اتومبیل را نیز می دهد.

از امکانات رفاهی این هتل استخر روباز ، سونا ، جکوزی و حمام ترکی و .... می باشد.همچنین میهمانان تور دبی آذر 96 می توانند با شرکت کردن در بیلیارد و پینگ پنگ ،موج سواری،ماهیگیری،اسب سواری اوقات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.هچنین این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد.گردشگران تور دبی می اتونند با اقامت در این هتل بسیار لوکس نهایت لذت و خوشگذارنی را کنار عزیزانشان داشته باشند.

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های دبی,معرفی هتل های دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در منطقه دان تاون واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه می باشد.این هتل دارای 160اتاق بسیار زیبا و با طراحی بسیار لوکس می باشد.امکانات هتل آرمانی :رستوران،  پذیرش شبانه روزی،  روزنامهف  اتاقهای پاک و بدون سیگار،  آسانسور،  پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق،  انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل،  تهویه،  بار، اتاقهای ضد صدا، منطقه بدون سیگار،  رستوران ، بوفه، اتاق و امکانات برای معلولین، ماساژ، جکوزی ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز تمام فصول   

گردشگران تور دبی شهریور 96 که به دنبال هتلی با امکانات بسیار عالی و ویژه می باشند هتل آرمانی پیشنهاد خوبیست.با تور دبی پاییز 96 همراه شوید و لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی


هتل تاج پالاس دبی

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های پنج ستاره دبی می باشد.این هتل در نزدیکی مترو AllRigaa واقع شده است.هتل تاج پالاس مرکز Spa ممتاز Taj، خدمات متنوع ماساژ درمانی را به مهمانان تور دبی خود ارائه می دهد.هتل دارای 6 رستوران بوده که آماده سرو انواع غذاهای هندی و آسیایی می باشد که شما مهمانان عزیز تور دبی مهر 96 می توانید غذای مورد علاقه خود را میل نمایید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل تاج پالاس: ماساژ - جکوزی - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم-رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل

با تور دبی همراه شوید و در این هتل لحظات خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

 


هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد.هتل باب الشمس دارای 113 اتاق بسیار دنج و با طراحی بسیار لوکس می باشد.این هتل دارای 4 رستوران بسیار لوکس و با انواع غذاهای بین المللی و محلی می باشد.ضمنا گردشگران تور دبی نوروز 97 می توانند در رستوران روباز صحرایی حظیره غذاهای عربی لذیذی را نوش جان کنید.فاصله هتل تا فرودگاه دبی 45 دقیقه می باشد.گردشگران تور دبی می توانند از خدمات رفاهی و تفریحی هتل که شامل: تیراندازی و شکار با شاهین و .... می باشد.

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی


هتل رافلز دبی

هتل رافلز از معروفترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد.شما مهمانان عزیز تور دبی می توانید با 16 دقیقه پیاده روی به ساحل رفته و در آنجا اوقات خوشی را سپری کنید.این هتل بسیار زیبا مورد توجه بسیارز از گردشگران تور دبی آبان 96 قرار گرفته است.این هتل در خیابان شیخ رشید واقع شده است.همچنین این هتل در دید شهری دبی می باشد.این هتل دارای 7 رستوران مجزا می باشد که هرکدام از رستوران آماده سرو انواع غذاهای بسیار عالی و با کیفت به شما مهمانان عزیز تور دبی آذر 96 می باشد.از جمله ویژگی این هتل اینکه تا فرودگاه بین المللی دبی با وسیله نقلیه 15 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل:خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس , فکس و کپی , مرکز تجارت , دستگاه خودپرداز, ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم

با تور دبی همراه شوید و در این هتل 5 ستاره لحظات رویایی و خاطره انگیزی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید.

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی

هتل رافلز دبی



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های دبی,آفر هتل های دبی,نرخ هتل های دبی,قیمت هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی یکی از هتل های بسیار معروف و زیبای دبی می باشد.این هتل دارای 555 اتاق می باشد.گردشگران تور دبیمی توانند در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و فرنگی را نوش جان نمایند و لذت ببرند.فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل: استخر،لباسشویی،سونا،جکوزی،رستوران،کافی شاپ،خشکشویی،دستگاه ATM،بوفه،فروشگاه در خود هتل،باشگاه ورزشی،حمام ترکی،تو کشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خشکشویی ، دستگاه خودپرداز ، سرویس ایاب و ذهاب رایگان ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، لباسشویی ، مرکز تجارت ، کرایه اتومبیل

هتل کنراد دبی آماده پذیرایی به شما گردشگران تور دبی نوروز 97 و اوقات خوشی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی


هتل دی میدان دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد.این هتل دارای طراحی و دیزاین بسیار عالی و لوکس می باشد که در کنار زمین گلف واقع شده است.این هتل تا فرودگاه بین المللی تنها 20 دقیقه فاصله دارد.گردشگران تور دبی می توانند در رستوران این هتل اوناع غذاهای هندی و بین المللی و فرنگی و اروپایی را نوش جان نمایید.هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد.

امکانات هتل دی میدان دبی:استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی مهر 96 ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ،سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، پارکینگ رایگان با تور دبی همراه شوید و در این هتل لحظات به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی

 


هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی دارای 471 اتاق بسیار دنج و عالی می باشد.این هتل در نزدیکی اتوبان شیخ زاید واقع شده است.گردشگران تور دبی می توانند با 5 دقیقه فاصله به ساحل جمیرا دارد.موقعیت هتل بسیار عالی و نمای تمامی اتاق ها بسیار زیبا می باشد.

رفته و اوقات بسیار دلنشینی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.گردشگران تور دبی پاییز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را سفارش و نوش جان کنند.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل:ترانسفر فرودگاه،استخر سرباز،اسپا،باشگاه سلامت،یک ساعت زنگ دار با داک آی پاد،آبگرم،کافي شاپ، خشکشویی،سشوار،آرايشگاه،فروشگاه، جکوزي،سونا،باشگاه بدنسازی و ... می باشد.با تور دبی آبان 96 همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا اقامت به یادماندنی را با عزیزنتان به ارمغان بیاورید.

هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی

 


هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی که در منطقه برج در خیابان شیخ زائد واقع شده است.نمای اکثر اتاق ها رو به برج خلیفه می باشد.این هتل دارای 252 اتاق بسیار لوکس و با امکنات عالی برای مهمانان تور دبی پاییز 96 می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 18 کیلومتر می باشد.امکانات هتل اوبروی دبی:استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, اتاق اسپا,ترانسفر فرودگاهی ,پذیرش 24 ساعته

با تور دبی آذر 96 همراه شوید و در رستوران هتل اوبروی لحظات به یادماندنی را  کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی


هتل آسیانا دبی

یکی از بهترین هتل های دبی هتل آسیانا می باشد.این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد.همچنین گردشگران تور دبی می توانند از خدمات و امکانات رفاه هتل که شامل موارد زیر است استفاده نمایند: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فکس و کپی - مرکز تجارت - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب که شامل هزینه برای گردشگران تور دبی می باشد و همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی و بین المللی آماده سرو می باشد که شما گردشگران تور دبی می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش و نوش جان نمایید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه می باشد.گردشگران تور دبی شهریور 96 می توانند با اقامت در این هتل سفری خاطره انگیز را کنار عزیزانتان به ارمغان بیاورید.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های دبی,معرفی هتل های دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دی آدرس دبی مال دبی

هتل دی آدرس دبی مال یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد و در نزدیکی برج خلیفه و دبی مال واقع می باشد.در این هتل 5 رستوران بسیار دنج و لوکس وجود دارد که مسافران تور دبی شهریور 96 می توانند انواع غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود را نوش جان نمایند.این دارای 244 اتاق بسیار زیبا و با امکانات و خدمات رفاهی عالی می باشد.اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته و ... می باشد.و از دیگر امکاناتی که این هتل به مسافران تور دبی پاییز 96 خود ارائه می دهد:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع،جکوزی، استخر روباز،سونا و ... می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر می باشد.


هتل پالازو ورساچه دبی

این هتل یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد.نام گذاری ورساچه بدین دلیل است که سنگ های مرمر تزیینی است که بر عهده ورساچه ایتالیا می باشد و مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی مهر 96 قرار گرفته است.در این هتل 8 رستوران بسیار عالی و با غذاهای منحصر به فرد موجود است که انواع غذاهای اروپایی و بین المللیدر محیط  آرام و سر سبز آماده سرو می باشد.امکانات هتل شامل:خدمات خشکشویی،رستوران،صندوق امانات،سالن کنفرانس،تهویه مطبوع،وان و امکانات اسپا و ... از جمله امکاناتی است که در اختیار مهمانان تور دبی قرار گرفته است.

هتل پالازو ورساچه دبی

هتل پالازو ورساچه دبی

هتل پالازو ورساچه دبی


هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل 5 ستاره گالریا رزیدنس دبی در یکی از بهترین و معروفترین منطقه (دیره) واقع شده است.این هتل بسیار مدرن و شیک دارا 370 اتاق بسیار دنج و با امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی پاسخگوی 24 ساعته مسافران تور دبی می باشد.سیستم تهویه هوا ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ، ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت ،رستوران،تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ، اسکواش ، مینی گلف را به مسافران تور دبی نوروز 97 خود ارائه می دهد.لازم به ذکر است که در این هتل انواع غذاهی اروپایی و بین المللی آماده سرو می باشد.فاصله هتل تا فودگاه بین المللی 13 کیلومتر می باشد.برای اطلاع بیشتر از می توانید با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی


هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی یک از بهترین هتل های پنج ستاره دبی می باشد.این هتل بسیار لوکس و مدرن در قلب منطقه تاریخی دبی می باشد.این هتل بسیار لوکس به دلیل نردیکی به مراکز خرید و سوق طلا و جاذبه های گردشگری بسیار زیبا مورد توجه بسیار گردشگران تور دبی آبان 96 قرار گرفته است.هتل ملیا پذیرای  توریستانی از سراسر جهان بوده تا به اکنون بوده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حدودا 15 کیلومتر می باشد.تعداد اتاق های این هتل 164 با امکانات و خدمات رفاهی این بسیار ویژه در اختیار گردشگران تور دبی قرار گرفته است.

امکانات هتل ملیا دبی:استخر روباز ، جکوزی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، ترانسفر فرودگاه ، خدمات گردشگری  ، محوطه حمام آفتاب ، دو رستوران، صبحانه ای مجلل ، امکانات ورزشی و بدنسازی وشاتل رایگان به ساحل جمیرا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس

همچنین شاتل رایگان به پارک ساحلی جمیرا ، رستوران و خدمات متعدد از ویژگیهای منحصر بفرد هتل ملیا دبی می باشد که قامتی خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی فراهم می کند.

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی


هتل شرايتون كريك دبی

هتل شرايتون كريك دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد.این هتل در نزدیکی آبنمای شهر دبی واقع شده است.گردشگران تور دبی آذر 96 می توانند به معروفترین مرکز تجاری BurJuman رفته و دیدن نمایید.امکانات هتل:رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار-خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی

با تور دبی همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا اقامتی دلنشین و خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل شرايتون كريك دبی

هتل شرايتون كريك دبی

هتل شرايتون كريك دبی

هتل شرايتون كريك دبی



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,رزرو هتل های دبی,قیمت هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان

هتل کاسکاد یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان ارمنستان است که جدیدالتاسیس بوده و در نزدیکی هزارپله قرار دارد. این هتل دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به دیگر هتل های است و همین امر باعث انتخاب این هتل توسط بسیاری از مسافران تور ارمنستان نوروز 97 شده است. هتل دارای 25 اتاق از انواع یک تخته ، دوتخته و سوئیت است که دارای امکاناتی مانند مینی بار، یخچال، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان و بالکن هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، صرافی، روم سرویس و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان


هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره ایی است که در ایروان واقع می باشد.رستوران هتل آماده سرو هرگونه غذاهای اروپایی برای مشتریان خود می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه می باشدو فاصله بسیار کمی تا مترو دارد.به همین خاطر این یک مزیت برای این هتل محسوب می شود.امکاناتی که این هتل به مسافران تور ارمنستان پاییز 96 خود ارائه می دهد شامل:کتابخانه ، صرافی ، لاندری ، روم سرویس ، فکس ، کپی ، صندوق امانات ، آسانسور و ... می باشد.

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان


هتل رافل هاستل ارمنستان

هتل رافل هاستل یک اقامتگاه بسیار مقرون به صرفه می باشدکه با امکانات بسیار عالی آماده خدمت رسانی به مسافران تور ارمنستان آذر 96 می باشد.خدمات و امکانات هتل:لباس شویی،فکس و کپی،پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع و ...

همچنین در صورت درخواست مسافرین ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار می گیرد.لذا می توانید پس از کمی تفریح و استراحت در بهترین رستوران هایی که در منطقه ایروان واقع است غذاهای بسیار لذیذ را نوش جان کنید.

هتل رافل هاستل ارمنستان

هتل رافل هاستل ارمنستان


هتل بست وسترن بوهیمین ریزورت ارمنستان

هتل بست وسترن یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره ارمنستان که در نزدیکی دریاچه سوان قرار دارد می باشد.این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و مکان های تفربحی مورد توجه بسیاری از مسافران تور ارمنستان شهریور 96 قرار گرفته است.در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی و اروپایی آماده سرو می باشد.تمامی اتاق ها دارای امکانات بسیار ویژه و دکوراسیون بسیار عالی و زیبا می باشند.از خدمات دیگر هتل : استخر رو باز،رستوران، کافیشاپ،سالن جلسات و ... را به مسافران تور ارمنستان مهر 96 خود ارائه می دهد.برای اطلاع بیشتر می توانید از شماره تماس های داخل سایت تماس حاصل شوید.

هتل بست وسترن بوهیمین ریزورت ارمنستان

هتل بست وسترن بوهیمین ریزورت ارمنستان

هتل بست وسترن بوهیمین ریزورت ارمنستان


هتل گرانادا ارمنستان

هتل گرانادا یکی از هتل های 3 ستاره ارمنستان است که در شهر ایروان این کشور قرار گرفته است. هتل گرانادا با موقعیت مکانی بسیار خوب در نزدیکی مراکز دیدنی شهر ایروان قرار گرفته است و هم چنین به فرودگاه شهر نزدیک است. این هتل دارای 13 اتاق از نوع توئین است که به شما مسافران تور ارمنستان آبان 96 امکانات تلویزیون، مینی بار، تلفن، اینترنت و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. رستوران هتل به صورت آلاکارته یعنی انتخاب از روی منو است و غذاهای متونع و خوش طعمی را سرو می کند. خدمات این هتل برای شما مهمانان تور ارمنستان به صورت ALL ارائه می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به باغ، کافه، ترانسفر فرودگاه، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرانادا ارمنستان

هتل گرانادا ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره پانوراما ریزورت اند سوییتس (Panorama Resorts & Suites) در ایروران در منطقه ای سرسبز و مسکونی واقع شده است. این هتل 82 آپارتمان و اتاق دارد که با دکوراسیونی مدرن چیدمان شده اند و چشم انداز زیبایی از تپه ها و کوه آرارات دارند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، دوش، سشوار و ... هستند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و همچنین مهمانان تور ارمنستان نوروز 97 می توانند غذای خود را در آشپزخانه مجهز آپارتمان های این هتل بپزند. فاصله هتل تا میدان جمهوری 7 کیلومتر، تا بنای کاسکاد 3 کیلومتر و تا بنیاد دستنوشته های کهن ماتناداران 6 کیلومتر است. همچنین هتل در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی است.

آدرس: G. Hovsepyan Street, 24/3, 0047 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

استخر سر باز، زمین تنیس، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، کرایه اتومبیل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)،خدمات شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

اتاق هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

باشگاه هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان


هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره آرتساخ ایروان ارمنستان در خیابان سون واقغ شده و 36 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام ، سشوار، دوش و ... می باشند. از این هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه مترو رسید که دسترسی راحت را برای نقاط مختلف شهر فراهم می کند. فاصله هتل تا گالری ملی و میدان جمهموری 3 کیلومتر است. در رستوران هتل آرتساخ غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و مسافران تور ارمنستان پاییز 96 می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به انواع رستوران های مختلف شهر نیز دسترسی پیدا کنند. هتل سرویس کرایه دوچرخه دارد که مهمانان می توانند از دوچرخه سواری نیز لذت ببرند. ایستگاه قطار ایروان و فرودگاه بین المللی به ترتیب در فاصله 1 کیلومتری و 10 کیلومتری هتل است و ترانسفر رایگان برای فرودگاه در نظر گرفته می شود. 

آدرس: Sevan Street 116 , 0026 Yerevan, Armenia

امکانات هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

تراس، سونا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، کرایه دوچرخه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان


هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره نایری در منطقه نوررک ماراش ایروان ارمنستان واقع شده و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان فاصله دارد. هتل 120 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، دمپایی، سشوار، حمام و ... هستند. امکانات سونا و استخر از ساعت 11 صبح تا 12 شب موجود می باشد. فاصله هتل تا باغ وحش 6 دقیقه رانندگی و تا مرکز پزشکی نورک ماراش 4 دقیقه پیاده روی است. همچنین فاصله تا فرودگاه 16/5 کیلومتر است که بنا به برخواست مسافران تور ارمنستان آذر 96 ترانسفر فرودگاهی موجود می باشد. 

آدرس: Armenakyan Street 121/7, 0047 Yerevan, Armenia

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان

سونا، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

 


مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده و تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل 50 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم دکوربندی شده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مهمانان تور ارمنستان شهریور 96 می توانند در کافه ای که 5 دقیقه با هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند. فاصله هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی است.

آدرس: 8 Mher Mkrtchyan, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

تراس، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان


هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان قرار دارد و فاصله آن تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا 10 دقیقه پیاده روی است و در همه قسمت های هتل وای فای رایگان برقرار است. هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند. در رستوران "امپایر استریت" انواع غذاهای روسی، اروپایی و ارمنی سرو ی شود. فاصله هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر است. مهمانان تور ارمنستان مهر 96 می توانند در این هتل اقامت خوب و راحتی داشته باشند.

آدرس: Aram Street 86, 0002 Yerevan, Armenia

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

اتاق هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

رستوران هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

رستوران هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

اتاق کنفرانس هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل های خوب ارمنستان,هتل های ارزان ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس یکی از هتل های 4 ستاره و خوب شهر ایروان است. این هتل در کنار میدان جمهوری یا هراپراک که مرکز شهر ایروان و قابل دسترسی به همه نقاط شهر است قرار دارد. هتل دارای ساختمانی 8 طبقه و بسیار لوکس و زیبا و البته نوساز است که قطعا رضایت شما مسافران تور ارمنستان نوروز 97 را جلب خواهد کرد. هتل دارای 95 اتاق با دکوراسیون به رنگ روشن و زیبا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با دوش و سشوار، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات هستند. رستوران هتل در کنار لابی قرار داشته و صبحانه را با سرو انواع خوراک ها و شیرینی های خوش طعم ارمنی به شکل بوفه سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته است. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، فروشگاه، لاندری و خشکشویی اشاره کرد.

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان


هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان یکی از بهترین و معروفترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری و تاتر اپرا واقع گردیده است.این هتل دارای 24 اتاق بسیار لوکس و با امکانات و خدمات رفاهی عالی می باشد.مسافران تور ارمنستان پاییز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ و همچنین غذاهای اسپانیایی معروف رستوران را نوش جان نمایند.لازم به ذکر است فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر می باشد.با تور ارمنستان آذر 96 همراه شوید  در این رستوران لوکس لحظات رویایی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان


هتل دیلیجان ریزورت ارمنستان

هتل 4 ستاره دیلیجان ریزورت ارمنستان 70 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها به صورت کلاسیک دکور بندی شده اند و دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، مینی بار و ... هستند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به بیلیارد، میز تنیس، سونا، ماساژ و باشگاه اشاره کرد. این هتل چشم انداز پانارامایی از پارک ملی دیلیجان دارد. رسپشن این هتل به صورت 24 ساعته پذیرش می کند و بنا به درخواست مسافران تور ارمنستان شهریور 96 ، ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت در اختیار مهمانان قرار میگیرد. 

آدرس: Getapnya Street 66, 3903 Dilijan, Armenia

امکانات هتل دیلیجان ریزورت ارمنستان

آسانسور، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، سرویس شاتل (با هزینه)، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

 


هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره نورک رزیدنس (Nork Residence) در خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان واقع شده و 36 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، بالکن، مینی بار، حمام و ... هستند. در رستوران این هتل غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی سرو می شود و همچنین مسافران تور ارمنستان مهر 96 می توانند در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک ها را خریداری کنند. فاصله هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر است.

آدرس: Moldovakan Street 56/1 , 0062 Yerevan, Armenia

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان. 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

اتاق هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

رستوران هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

استخر هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان


هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل 4 ستاره اپرا سوییت Opera Suite) 101) اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سشوار، لوازم آشپزخانه، گاز، یخچال و ... می باشد. در رستوران "سیناترا" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود , در صورت درخواست مسافران، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز فراهم می گردد. مسافران تور ارمنستان آبان 96  می توانند با 8 دقیقه پیاده روی از هتل به ایستگاه متروی "باقرمیان"  رسیده و به راحتی در شهر رفت و آمد کنند. میدان جمهوری در 1/5 کیلومتری، ایستگاه قطار ایروان در 6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی در 15 کیلومتری هتل است. 

امکانات هتل اپرا سوییت ارمنستان

باغ، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق هتل اپرا سوییت ارمنستان

رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

غذاهای رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق کنفرانس هتل اپرا سوییت ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آرارات ارمنستان

hotel ararat armenia

هتل آرارات ارمنستان در یك ساختمان قدیمی که بسیار زیبا بازسازی شده قرار دارد و امكانات و خدماتی مانند: استخر سر پوشيده ، سولاريوم، سونا ،‌ مركز آبگرم و صرافي دارد.  ۵۲ اتاق و سوئیت این هتل بزرگ و با امكانات دولوكس می باشند. دسترسی رایگان اینترنت، كانال‌های تلویزیون ماهواره‌ای، سرویس ۲۴ ساعته، گاوصندوق و مینی‌بار از امكانات اتاقها می باشند. سالن كنفرانس ، استخر سرپوشیده ، باغ زمستانی و رستوران نوی كه غذاهای متنوع ارمنی و اروپایی را برای میهمانان و مسافران تور ارمنستان مهر 96 تدارک دیده است .  هتل تا مركز شهر پنج دقيقه و تا فرودگاه بين المللي بیست دقيقه با اتومبیل فاصله دارد. سرويس حمل و نقل به فرودگاه در هتل وجود دارد. هتل آرارات ارمنستان دارای خدمات اتوکشی , خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد.


هتل ماریوت ارمنستان

hotel marriot armenia

هتل ماریوت ارمنستان از شیک ترین هتلهای ارمنستان است و خدماتی با سطح بالا مانند : سرویسهای اتاق ۲۴ ساعته، مركز آبگرم و مرکز تجاری ، مركز ورزشي، بوتيك،‌ آرايشگاه،‌ داروخانه، گل فروشي و غیره تدارک دیده است.  بسیاری از اتاق‌های هتل ماریوت، ۲۲۶ اتاق كه بسیار زیبا طراحی و دیزاین شده‌ است ، منظره بي نظيري و زیبایی از میدان جمهوری و کوه  آرارات را دارد.  اینترنت رایگان و پر سرعت و مبلمان راحت و زيبا از مزایای هاي اتاق‌هاي هتل ماریوت است. همچنین اتاقها داراي امكانات بسیاری مانند : تلويزيون،‌ تهويه مطبوع،‌ اتوکشی ، آشپزخانه و امكانات ديگر را شامل می شود. رستوران‌های هتل ماریوت ارمنستان توانسته است بسیاری از خواشته های مشتریان و مسافران را بر آورده کند. رستوران كوچینا با سرو انواع غذاهاي خوشمزه ایتالیایی و رستوران آرمنیا غذاهاي لذیذ خاورميانه را برای میهمانان و مسافران تور ارمنستان شهریور 96 تدارک دیده است .


هتل گلدن پالاس ارمنستان پنج ستاره

hotel golden palac armenia

هتل گلدن پالاس ارمنستان نزديك به مركز شهر در كنار پارك حق تاناك  با منظره ای بسیار زیبا قرار گرفته است. طرح هتلبه نوعی می باشد که هتل در سطح بالا با امكاناتي بسیار خوب و مدرن و درجه یک تبدیل کرده است. همه اتاقهاي هتل خیلی شيك و مجلل می باشد و دارای امكاناتي مانند : تلويزيون،‌ صندوق امانات،‌  يخچال و سشوار هستند. امکانات دیگر هتل شامل :  استخر،‌ سونا،‌ زمين تنيس،‌ خشكشويي،‌ مركز بدنسازي،‌ آرايشگاه و مركز تجارت برای میهمانان و مسافران تور ارمنستان آذر 96 خود در نظر گرفته است . تریا و رستورانهای هتل بسیار متنوع می باشد که تنوع نوشیدنی و غذای رستوران سلیقه همه میهمانان و مسافران را در نظر گرفته است . در هتل امکان اینترنت بی سیم نیز وجود دارد. هتل گلدن پالاس ارمنستان برای میهمانان و مسافران معلول تور ارمنستان آبان 96 نیز خدماتی را ارائه کرده این عزیزان هم از اقامت خود لذت ببرند و خاطره ای به یادماندنی برایشان می ماند.


هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان پنج ستاره

hotel golden tulip armenia

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان در مرکز شهر در خيابان آبو وين در نزديك ناحیه تجاري و  مركز تفريحي قرار گرفته است. از لحاظ معماری، بنای هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان یكی از ابنیه‌های دیدنی شهر ارمنستان به حساب می آید . اکثر  صدو چهار اتاق‌ هتل دارای امکانات : سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای،دسترسی اینترنت،  مینی‌بار و صندوق امانات می باشند که برای مسافرین و میهمانان تور ارمنستان نوروز 97 تدارک دیده است. استخر شنا سرپوشیده و روباز ،  خدامت ماساژ، مركز بدنسازي،‌ صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت از دیگر خدمات و امکانات هتل می باشد. سرو غذاهاي متنوع محلي و ايتاليايي با کیفیتی بسیار خوب از ميهمانان و مسافران تور ارمنستان پاییز 96 خود پذیرایی و استقبال کرده است. هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان تا فرودگاه فقط پنج دقیقه فاصله دارد.



:: برچسب‌ها: هتل های خوب ارمنستان,هتل های ارزان ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

از هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس که در مرکز شهر ایروان واقع است هتل رادیسون بلو ایروان می باشد.طراحی و دیزاین هتل و اتاق بسیار مدرن و عالی و با منظره فوق العاده از پارک و کوه آرارات می باشد.مهمانان عزیز تور ارمنستان نوروز 97 می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را  در بام این هتل میل نمایند و از فضای رستوران کنار عزیزانتان لذت ببرید.

امکانات هتل: اینترنت رایگان ،ترانسفر فرودگاهی، سالن ماساژ، پارکینگ رایگان، اتاق ویژه افراد غیر سیگاری، سالن بدنسازی را به مسافران تور ارمنستان پاییز 96 خود ارائه می دهد.

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان


هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل 5 ستاره رویال تولیپ گرند در شهر ایروان ارمنستان و در 10 کیلومتری فرودگاه زوارتنوس قرار دارد. هتل در نزدیکی میدان جمهوری ایروان و هم چنین گالری هنر و سالن اپرا قرار دارد. هتل دارای 104 اتاق است که برای مسافران تور ارمنستان آذر 96 دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان، چای ساز، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و ایتالیایی خوش طعم را به مهمانان ارائه می دهد و کافی شاپ 24 نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کند. هتل دارای یک باغ زیبا برای گردش و استراحت مهمانان تور ارمنستان شهریور 96 است. امکانات تفریحی هتل شامل استخر روباز، آبگرم، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، ماساژ، سولاریوم، جکوزی، سونا و موسیقی زنده است. دیگر امکانات هتل شامل سالن زیبایی، مرکز تجاری، خدمات لاندری و خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و صرافی است.

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان


هتل قفقاز ارمنستان

هتل قفقاز ارمنستان یکی از هتل های 5 ستاره و زیبای شهر ایروان است. موسسان هتل، آن را برای شناساندن فرهنگ و هنر و آداب رسوم مردم ارمنستان ساخته اند. این هتل با نماد های مردم ارمنستان از جمله کوه های آرارات و آراگاتس احاطه شده است. هتل دارای 46 اتاق شامل اتاق های استاندارد، لوکس، دلوکس وسوئیت های خانوادگی، رویال و پرزیدنتال است که برای مهمانان تور ارمنستان مهر 96 امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام با سشوار و منظره ی کوه های آرارات هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 17 کیلومتر است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور ارمنستان می توان به استخر روباز و سرپوشیده، نمایش شبانه، زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات خانه داری، روم سرویس، واکس، لاندری، خدمه مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و اسپانیایی و... اشاره کرد.


هتل نشنال ایروان ارمنستان

 هتل نشنال در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی، فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است، همچنین مسافران تور ارمنستان آبان 96 می توانند با 20 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی ایروان برسند. این هتل دارای 57 اتاق است که شامل امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی هستند و از نظر ظاهری نیز سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه دارند. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه.

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

اتاق هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

رستوران هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

باشگاه هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان 

استخر هتل نشنال ایروان ارمنستان


هتل لاتار ایروان ارمنستان

 هتل 5 ستاره لاتار در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان قرار گرفته است. این هتل دارای 19 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می شود و انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران پخت می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر است و مهمانان به صورت رایگان به این فرودگاه ترانسفر می شوند. مسافران تور ارمنستانمیتوانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، تراس، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، واکس، لاندری، غذاهای رژیمی، بار، رستوران

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

اتاق هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

تالار هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

رستوران هتل لاتار ایروان ارمنستان


 



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران پروانا ارمنستان

رستوران پروانا یکی از بهترین رستوران های شهر ایروان است. این رستوران به شکل یک کشتی بسیار زیبا است که در سه طبقه بنا شده است. رستوران دارای دو فضای باز و بسته بوده که بنا به دلخواه شما مسافران گرامی تور ارمنستان نوروز 97 می توانید در سالن سرپوشیده و یا در فضای باز کنار دریاچه غذای خود را میل کنید. قیمت های رستوران بسیار مناسب بوده و به همین دلیل مقصد بسیاری از مسافران تور ارمنستان پاییز 96 است. غذاهای رستوران بسیار لذیذ بوده و مخصوصا کباب های آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

 رستوران پروانا ارمنستان

رستوران پروانا ارمنستان


رستوران پیتزا دی روما ارمنستان

رستوران پیتزا دی روما یکی از بهترین و معروفترین رستوران های شهر ارمنستان می باشد.تابلوی این رستوران در سایر میدان ها و خیابان های ارمنستان مشاهده می شود.این رستوران دارای انواع غذاهای بسیار عالی و خوشمزه و مناسب با ذائقه هر فرد می باشد.غذای سر آشپز که به مسافران تور ارمنستان شهریور 96 پیشنهاد می شود سپاس (سوپ ماست ارمنی) و یا بُرش (سوپ روسی) که بسیار عالی و لذیذ می باشد را حتما نوش جان کنید.

رستوران پیتزا دی روما ارمنستان

رستوران پیتزا دی روما ارمنستان


رستوران آی لئونی ارمنستان

رستوران آی لئونی یکی از بهترین رستوران های ارمنستان می باشد.این رستوران آماده سرو هرگونه غذای ایتالیایی می باشد.انواع پاستا، اسپرسو، كاپوچینو و بستنی ایتالیایی از جمله منوی این رستوران هستند.این رستوران در محیطی آرام و با فضایی بسیار دلنشینی را برای گردشگران تور ارمنستان مهر 96 به ارمغان آورده است.

رستوران آی لئونی ارمنستان


رستوران چایناتاون ارمنستان

رستوران چایناتاون ارمنستان یکی از بهترین و معروفترین رستوران های چینی ارمنستان می باشد و در خیابان ساریان واقع می باشد.در این رستوران می توانید انواع غذاهای چینی را نوش جان نمایید.غذای چینی این رستوران بسیار لذیذ و خوش طعم می باشد.این رستوران تاکنون توانسته رضایت مشتریان و گردشگران تور ارمنستان آبان 96 را بدست بیاورد.

رستوران چایناتاون ارمنستان


رستوران شاورما تومانیان ارمنستان

رستوران شاورما تومانیان یکی از بهترین رستوران های ارمنستان می باشد.در این رستوران انواع ساندویچ های مرغ به همراه نان لواش آماده سرو برای مسافران تور ارمنستان می باشد.تنها عیب این رستوران نداشتن مکانی برای نشستن می باشد.اگر به دنبال فسفودی هستید که غذاب باب میلتان را نوش جان کنید این رستوران پیشنهاد خوبیست.

رستوران شاورما تومانیان ارمنستان

رستوران شاورما تومانیان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان,رستوران های ایروان,بهترین رستوران های ارمنستان,رستوران های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

Tashir Mall Yerevn

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

یکی از مهمترین مراکز خرید ارمنستان مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان است که در این مرکز خرید فروشگاه هایی با اجناس و کالاهای مارک و برند های معروف وجود دارد. در طبقه هم کف مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان بازار طلا فروشها و در طبقات دیگر لباس و پوشاک که بیشتر قیمت ها به علت مارک بودن بالا هستند. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان از بهترین مراکز خرید ایروانارمنستان محسوب می شود.


مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال در 20 فوریه 2014 با حضور رئیس جمهور ارمنستان در خیابان آرشاکونیاتس ایروان گشایش یافت. پروژه ساخت این مجموعه در سال 2010 در زمینی به مساحت 59 هزار متر مربع آغاز شد و در نهایت 120 مغازه در آن ساخته شد. اوین هایپر مارکت ارمنستان در این پاساژ سه طبقه قرار دارد. مسافران تور ارمنستان آبان 96 می توانند انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکن، لوازم آرایشی و ... را از این مرکز، خرید کنند.

 

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان


مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

مرکز خرید دالما گاردن با مساحت 43500 متر مربع در 3 طبقه در اکتبر 2012 در ناحیه مالاتیا سباستیا ایروان ارمنستان افتتاح شده است. در این مرکز، 116 مغازه وجود دارد و انواع برندهای معروف و معتبر دنیا نیز در این آن دارای شعبه هستند و به فروش اجناس مختلف می پردازند. معماری بینظیر و وجود مراکز تفریحی و رستوران ها و کافه های مختلف، این مرکز را به یکی از پاساژ های معروف این شهر تبدیل کرده است که مسافران تور ارمنستان مهر 96 می توانند از این مرکز خرید زیبا بازدید کنند. 

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان


بازار گوم ارمنستان

یکی از بهترین و معروفترین بازار هایی که در منطقه ایروان واقع شده است بازار گوم می باشد.انواع گوشت، میوه، سبزیجات، خشکبار و غیره را میتوان در بازار رگوم یافت کرد.فاصله ی این مرکز خرید تا میدان جمهوری 10 دقیقه می باشد.شما مسافران تور ارمنستان نوروز 97 می توانید از این بازارچه بسیار معروف بازدید نمایید.

بازار گوم ارمنستان

بازار گوم ارمنستان


بازار شوکا ارمنستان

بازار شوکا ارمنستان

 

بازار شوکا ارمنستان مکانی بسیار مناسب برای تهیه میوه‌جات، سبزیجات، شیرینی‌جات و آجیل می باشد. شیرینی‌های ارمنستانبسیار لذیذ و خوشمزه و دارای انواع باقلوا می باشد. در بازار شوکا ارمنستان بسیاری از مردم خریدهای روزانه خود را از این بازار تهیه می کنند .

آدرس بازار شوکار ارمنستان : ارمنستان , ایروان , خیابان مشتوتز

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید ارمنستان,بازارهای ارمنستان,بهترین مرکز خرید ارمنستان,بازار های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آسپن استانبول

هتل 4 ستاره آسپن استانبول در مرکز شهر استانبول و در 1 کیلومتری بازار بزرگ واقع شده است. این هتل دارای 63 اتاق مجهز به حمام خصوصی، تهویه هوا، ماهواره، تلویزیون و وای فای رایگان می باشد. فاصله هتل آسپن استانبول تا فرودگاه آتاتورک 17 کیلومتر و تا بندر ینی کاپی 10 دقیقه می شود. موقعیت مناسب این هتل و دسترسی آسان به مراکز خرید استانبول و دیدنی های استانبول این هتل را برای اقامت مسافران تور استانبول مناسب گردیده است. گردشگران تور استانبول آذر 96 می توانند در حالی که مناظر زیبای دریای مرمره را تماشا می کنند از ماساژ در جکوزی پشت بام هتل لذت ببرند.

امکانات هتل آسپن استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، انبار بار و چمدان، سرویس نگهداری کودکان، فروشگاه، صرافی، لاندری، پارکینگ، کرایه اتومبیل و ... می باشند.


هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول در مرکز شهر استانبول و در میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل به مرکز همایشات، مراکز اصلی تجاری، آثار فرهنگی و تاریخی شهر بسیار نزدیک می باشد. مسافران تور استانبول آبان 96 می توانند با استفاده از حمل و نقل منطقه به راحتی به اقصی نقاط شهر سفر نمایند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می شود. این هتل دارای 183 اتاق که تمام اتاقها در هتل تایتانیک طبقه چوب جنگلی و حمام ظریف است.

خدمات رفاهی هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، حمام ترکی، جکوزی، ماساژ، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، فروشگاه، سرویس نگهداری کودکان، لباسشویی، خشکشویی و ... هستند.

 


هتل گرند استار استانبول

یکی از هتل های 4 ستاره استانبول هتل گرند استار استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و میدان تکسیم واقع شده است. هتل به پل بسفر مشرف بوده و به راحتی به خیابان استقلال دسترسی دارد. این هتل دارای 125 اتاق با سوئیت، اتاق های دو نفره و سه نفره با امکانات تلفن، سیستم صوتی و تصویری، اینترنت، سیستم حرارتی و برودتی، حمام و سرویس حمام و سشوار می باشد. فاصله هتل گرند استار استانبول تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا دریا 1500 متر می شود. رستوران هتل با سرو بوفه خوشمزه ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول مهر 96 پذیرایی می کند.

امکانات هتل گرند استار استانبول شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، استخر، حمام بخار، ماساژ، اتاق و امکانات برای معلولین، امکانات اتاق VIP، سوئیت مخصوص تازه عروس، صرافی، فروشگاه، سالن کنفرانس، سرویس نگهداری کودکان، کرایه اتومبیل و ... هستند.


هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول از هتل های 4 ستاره خوب استانبول می باشد که فقط سه دقیقه تا میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله دارد. این هتل دارای 70 اتاق که مجهز به اینترنت رایگان، حمام شخصی مدرن و سیستم تهویه مطبوع می باشند. هتل ریوا استانبول اتوبوسی را جهت ترانسفر مسافران تور استانبول پاییز 96 به فرودگاه آتاتورک تدارک دیده است. منطقه اداری شهر استانبول نیز در مجاورت هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل ریوا استانبول شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، امکانات ویژه معلولین، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط و خدمات تورها می باشند.

 


هتل پیک استانبول

هتل 4 ستاره پیک استانبول در منطقه بی اوغلو از قدیمی‌ترین مناطق استانبول (پرا) واقع شده است. این هتل دارای 8 طبقه و 135 اتاق می باشد. هتل پیک استانبول تا فرودگاه آتاتورک 21.5 کیلومتر و تا برج گالاتا 250 متر فاصله دارد. این هتل به مراکز خرید، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک است که برای دسترسی مسافران تور استانبول شهریور 96 بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل پیک استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، پارکینگ، امکانات ویژه معلولین، باشگاه، خدمات تورها، صرافی، صندوق امانات، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، فکس و کپی و اینترنت می باشد.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,قیمت هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل اینتل استانبول

هتل 4 ستاره اینتل استانبول در 150 متری میدان تقسیم استانبول قرار داشته و تا خیابان استقلال فاصله کوتاهی دارد. گردشگران تور استانبول آذر 96 می توانند در خیابان استقلال که در آن انواع رستوران ها، کافه ها، موزه ها و گالری ها وجود دارد به گردش و تفریح بپردازند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر می شود. هتل اینتل دارای 36 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، مینی‌بار، وای‌فای رایگان، حمام خصوصی با سشوار و حوله حمام می باشد.

امکانات هتل اینتل استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، اتاق VIP، خدمات تورها، خدمات گردشگری، کرایه ماشین، صرافی، لاندری، انبار بار و چمدان، اتاق کنفرانس و ... می باشند.


هتل مینا استانبول

هتل مینا استانبول از هتل های 4 ستاره معروف استانبول می باشد که در مرکز منطقه قدیمی سلطان احمد واقع شده است. این هتل دارای 46 اتاق مجهز امکانات عالی می باشد. فاصله هتل مینا تا فرودگاه آتاتورک 20 دقیقه می شود. مسافران تور استانبول آبان 96 می توانند در رستوران این هتل با چشم انداز پانورامایی از دریای مرمره از غذاهای حوشمزه آن سرو نمایند و سفر خوشی را سپری نمایند. مکان های تاریخی و گردشگری همچون مسجد آبی، بازار بزرگ و ایاصوفیه در نزدیکی هتل قرار دارند.

امکانات هتل مینا استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، مافی شاپ، سونا، ماساژ، مرکز بدنسازی، کرایه ماشین، صرافی، خدمات تورها، لباسشویی، خشکشویی، خدمات فکس و کپی، اینترنت وای فای، سیستم ایمنی و ... هستند.


هتل سفایر استانبول

هتل سفایر استانبول از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در 500 متری کاخ توپکاپی واقع شده است. ایستگاه تراموی گلخانه نزدیک ترین وسایل حمل و نقل عمومی به هتل سفایر استانبول است که در فاصله دو دقیقه ای از هتل قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 17.5 کیلومتر می شود. این هتل دارای 50 اتاق با امکانات سيستم تهويه مطبوع، حمام شخصی، سشوار، ماهواره، گاوصندوق و ... می باشند. مسافران تور استانبول مهر 96 می توانند به راحتی از مکان های تاریخی همچون مسجد آبی، کاخ تاپکاپی، پارک گلخانه، بازار بزرگ استانبول که در نزدیکی هتل قرار دارند بازدید نمایند.

امکانات هتل سفایر استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ترانسفر فرودگاه، کرایه ماشین، صرافی، مرکز تجارت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، اینترنت رایگان و ... می باشند.

 


هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول از هتل های 4 ستاره استانبول که در سی متری میدان تکسیم واقع شده است و از روی بالکن آن می توانید منظره ای پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنید. این هتل دارای 88 اتاق که با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند و همگی دارای وای فای، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی می باشند. فاصله هتل سمینال استانبول تا فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 43 کیلومتر می باشد. هتل از جاذبه های تاریخی مانند بازار بزرگ، مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه 4 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل سمینال استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی، مرکز سلامت و آبگرم، سالن همایش، کتابخانه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، لاندری و ... می باشند.


هتل یورو پلازا استانبول

یکی از هتل های 4 ستاره معروف استانبول هتل یورو پلازا استانبول است در مرکز شهر استانبول در منطقه تکسیم واقع شده است. این هتل دارای 158 اتاق که از این تعداد 117 اتاق آن استاندارد، 39 اتاق ویژه و 22 سوئیت نیز شامل این اتاق ها می شود. رستوران هتل با چشم انداز زیبا از Golden Horm بر روی بام هتل قرار دارد.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، مینی بار، سالن کنفرانس، خدمات نگهداری از کودکان، لاندری و ... می شوند.



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,قیمت هتل های استانبول,آفر هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ریکسوس پرا استانبول

از قدیمی ترین و اولین هتل های 5 ستاره استانبول،هتل ریکسوس پرا واقع در خیابان استقلال استانبول است.این هتل دارای 216 اتاق و 21 سوئیت مجزا که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است.سالن ماساژ این هتل به مساحت 600 متر مربع با انواع ماساژهای تایلندی،کلاسیک و .... آماده ی خدمت رسانی و گذراندن اوقاتی خوش برای تمامی مسافران تور استانبول می باشد.طراحی دکور و چیدمان اتاق ها و سالن های این هتل زیبا،امنیت و آرامش خاطر خاص و متفاوتی را برای میهمانان هتل به وجود آورده است.گردشگران تور استانبول آذر 96 می توانند از غذاها و میان وعده های رستوران وکافه های هتل لذت برده و همچنین می توانند از دیگر امکاناتی مانند: سونا،جکوزی،سالن مرکز آب گرم،مرکز اسپا،آرایشگاه،سالن تناسب اندام و خدمات 24 ساعته  استفاده لازم را ببرند.


هتل مارینم استانبول

از جمله هتل هایی که موقعیت مناسب آن باعث شده مسافران تور استانبول آبان 96 زیادی انتخاب کنند،هتل مارینم استانبول است.هتل در محله ی شهزاده باشی، که یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول است، واقع شده است.خدمات هتل مارینم شامل: خدمات بلیط،ترانسفر فرودگاه،تبادل ارز،سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب،خدمات خشکشویی،کرایه ماشین،پکیج های صبحانه،اینترنت رایگان،سالن کنفرانس مجهز و ..... رستوران هتل با طبخ انواع غذاهای بین المللی،ترکی و سنتی آماده پذیرایی از تمامی میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد.در چند قدمی هتل مارینم،جاذبه های گردشگری استانبول شامل: کاخ توپکای،مسجد ایاصوفیه،کلیسای آب انبار،بازار بزرگ مسجد سلیمانیه،موزه مدرن استانبول و کلیسای چوره واقع شده است.


هتل سوئیس استانبول

هتلی با نمای زیبا و لوکس که در مرکز شهر استانبول واقع شده،هتل 5 ستاره سوئیس که با باغ های بزرگ و زیبا و مناظر فوق العاده احاطه شده است.اتاق های هتل به سبک اروپایی سنتی تزیین و با استانداردهای بالایی طراحی شده است.با پرداخت کمی هزینه خدمات خشکشویی،سرو غذا در اتاق و خدمات پزشکی به مسافران تور استانبول مهر 96 ارائه می شود.خوردن نوشیدنی در کافه تریا واقع در پشت بام هتل و تماشای تنگه بسفر و شهر استانبول به طور قطع لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل سویئس استانبول:استخر کودکان،سویئت مخصوص زوج های جوان،سالن بدنسازی مجهز،مرکز آب گرم،ماساژ،حمام ترکی،استخر سرپوشیده، سولاریوم، فروشگاه در هتل، اتاق های بدون سیگار و پاک، خدمات گردشگری، دستگاه خود پرداز و ..... 

 


هتل گلدن پارک استانبول

از هتل های خوب استانبول که برای اقامت مسافران تور استانبول پاییز 96 مناسب میباشد،هتل 4 ستاره گلدن پارک استانبول که با رستوران ها،فروشگاه ها و کلاب های شبانه ی محله تکسیم تنها 400 متر فاصله دارد.هتل دارای 38 اتاق که همه ی اتاق ها با مبلمان های شیک و زیبا تزیین شده و دارای تهویه مناسب،اینترنت پرسرعت،چای ساز،یخچال و دیگر امکانات رفاهی می باشد.رستوران های هتل با سرو انواع غذاهای بین المللی و ترکی آماده پذیرایی از تمامی گردشگران تور استانبول می باشند.همچنین میهمانان هتل می توانند در فراق بال از امکاناتی مانند سالن بدنسازی مجهز،ماساژ،استخر سرپوشیده و روباز استفاده لازم را ببرند.


هتل زوریخ استانبول

هتل زوریخ استانبول از هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که به مراکز تجاری، مراکز خرید، خیابان استقلال، نشان تاشی، عثمان بی، مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول نزدیک است. هتل زوریخ دارای 126 اتاق که تمام اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن مجهز به تهویه، تلفن، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت،‌ اینترنت، صندوق امانات و میز کار می‌باشند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 17 کیلومتر می شود. گردشگران تور استانبول شهریور 96 با 10 دقیقه پیاده روی می‌توانند به ایستگاه تراموا آکسارای و با 15 دقیقه پیاده روی به بازار بزرگ برسند. همچنین با استفاده از مترو به راحتی به میدان معروف تقسیم دسترسی دارند. در رستوران هتل زوریخ صبحانه سنتی ترکی به سبک بوفه ارائه می‌شود.

امکانات هتل زوریخ استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، ماساژ، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، تاکسی، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات گردشگری، لاندری و ... می باشند.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,قیمت هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل گرین پارک مرتر استانبول

از مهم ترین و بزرگ ترین شهرهای توریستی ترکیه،شهر استانبول است.از جمله هتل های لوکس و خوب استانبول که باعث جلب رضایت بسیاری از مسافران تور استانبول شده،هتل 5 ستاره  گرین پارک مرتر می باشد.این هتل در مرکز مد و نساجی و درنزدیکی نمایشگاه CNR واقع شده است.مرکز آب گرم و ماساژ هتل گرین پارک مرتر در کنار مربیان و کارآزموده های این رشته به داشتن یک روز متفاوت و عالی برای گذاراندن اوقات فراغت خوب در شهر استانبول برای گردشگران تور استانبول آذر 96 بسیار خوشایند خواهد بود.خوردن غذاهای لذیذ ترکی در فضای روباز هتل و همچنین سرو انواع نوشیدنی و کوکتل های  مرغوب به طور قطع دلپذیر خواهد بود.


هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول،هتلی رویایی و تسخیر کننده در قلب شبه جزیره ی تاریخی استانبول واقع در منطقه شهزاد باشی که در مجموع دارای 87 اتاق می باشد.این هتل فوق العاده در چند قدمی مراکزتاریخی و توریستی استانبول از قبیل مسجد کبود،مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکای که همه در مرکز شهر واقع شده اند.خدماتی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار می دهد شامل:میزبیلیارد،اینترنت پرسرعت،حمام ترکی،استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی،ماساژ،آرایشگاه،فروشگاه،کافی شاپ،بوفه صبحانه و رستوران و بار.فاصله 15 دقیقه ای هتل با فرودگاه استانبول باعث سهولت در رفت و آمد مسافران تور استانبول آبان 96 شده است.


هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون استانبول در سال 2000 و در 12 طبقه روبه تنگه بسفر و تنها 15 دقیقه با جاذبه های تاریخی و دیدنی ترکیه مانند:مسجد آبی،بازار بزرگ و کاخ توپکای فاصله دارد.این هتل از لحاظ دکوراسیون شبیه معماری های دوره ی عثمانی می باشد.انواع تفریحات آبی مانند حوض آب گرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده ،سونا و جکوزی،سالن بدنسازی مجهز و انواع ماساژ در اختیار تمامی مسافران تور استانبول می باشد.امکانات اتاق های هتل:سیستم تهویه هوا،حمام با تمام امکانات بهداشتی،سشوار،مینی بار،تلوزیون LCD,ماهواره،خدمات روم سرویس 24 ساعته و ... رستوران های این هتل با طبخ انواع غذاهای مدیترانه ای،ترکی و بین المللی بسیار دلچسب و پذیرای گردشگران تور استانبول مهر 96 می باشد.


هتل گرند د پرا استانبول

هتل 4 ستاره گرند د پرا استانبول،از هتل های موجود در ترکیه می باشد که در پیاده روی 15 دقیقه ای از برج گالانتا و میدان تقسیم در خیابان استقلال واقع شده است.ایستگاه مترو در فاصله 200 متری هتل قرار دارد.هتل دارای 84 اتاق و تمامی اتاق ها مجهز به،مینی بار،حمام اختصاصی با تمامی تجهیزات،سیستم تهویه،ماهواره،تلوزیون،قهوه/چای ساز و دیگر امکانات رفاهی می باشد.مسافران تور استانبول پاییز 96 با اقامت در این هتل،دسترسی سریع و آسانی را به ده ساختمان تاریخی استانبول خواهند داشت.داشتن سالن ورزشی مجهز،کارکنان چند زبانه،اتاق کنفرانس با ظرفیت 70 نفر،اجاره اتومبیل،استخر روباز و سرپوشیده،ماساژ،حمام ترکی و امکانات اسپا از دیگر خدمات ارائه شده در هتل گرند د پرا استانبول است.


هتل مارمارا استانبول

از معروف ترین هتل های 5 ستاره ترکیه که در میدان تکسیم واقع شده،هتل مارمارا استانبول است.اتاق های لوکس و زیبای هتل مشرف به تنگه بسفر و شهر استانبول و شامل امکاناتی مانند:اتاق های مخصوص معلولین،کفپوشی از موکت و میز کار،اینترنت پرسرعت،صبحانه در اتاق،مینی بار،چای/قهوه ساز،تلوزیون LCD،حمام اختصاصی به همراه سشوار و وسایل بهداشتی و ....

و همچنین سوئیت های هتل دارای جکوزی و برخی تسهیلات ویژه برای مسافران تور استانبول شهریور 96 می باشد.استفاده از کلاس های یوگا و سالن بدنسازی در کنار غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران و کافه هتل می تواند روز های خوبی را در خاطر تمامی گردشگران تور استانبول به یادگار بگذارد.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,قیمت هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل هیلتون پارک سا استانبول

هتل4 ستاره هیلتون پارک سا استانبول،با داشتن اتاق های شیک و ارائه خدمات مناسب به گردشگران تور استانبول آذر 96 جزو برترین هتل های این شهر می باشد.هتل دارای 117 اتاق است که اتاق ها،با ارائه خدمات خوب و حمام های لوکس اقامت را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است.هتل در مرکز شهر و در نزدیکی نمایشگاه های استانبول واقع شده است.2 فرودگاه در فاصله 30 دقیقه ای هتل وجود دارد.امکانات هتل هیلتون پارک شامل: پارک کودکان،صندوق امانات،چایخانه در بام،سالن کنفرانس،زمین تنیس،بیلیارد،فضای سبز،سونا و جکوزی،سالن ورزشی مجهز،رستوران با کیفیت غذایی عالی و تنوع غذایی بالا،کافی شاپ،اینترنت،گشت درون شهری،خدمات خانه داری و ....


هتل کلاریون شیشلی استانبول

اگر قصد رزرو هتل را در استانبول دارید،هتل 5 ستاره کلاریون شیشلی که با ایستگاه مترو به اندازه یک پیاده روی 4 دقیقه ای فاصله دارد.موقعیت جغرافیایی این هتل باعث دسترسی آسان مسافران تور استانبول آبان 96 به اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول می باشد.هتل مجهز به سیستم تهویه هوا،قهوه/چای ساز،سالن بدنسازی،ماساژ،آب گرم،باغ،حمام اختصاصی،پارکینگ ماشین،فروشگاه،اینترنت پرسرعت،استخر،بار،رستوران های متنوع با طبخ انواع غذا،ترانسفر فرودگاه و دیگر خدمات رفاهی.

 


هتل مانسول بوتیک استانبول

از هتل های مطرح و معروف استانبول که در مرکز شهر واقع شده،هتل 4 ستاره مانسول بوتیک می باشد.هتلی با 51 اتاق که مسافت آن با موزه ی هنرهای زیبای استانبول 3 کیلومتر است.امکانات هتل شامل: حمام اختصاصی،تلوزیون و ماهواره،مینی بار،اینترنت پرسرعت،خدمات 24 ساعته و سیستم تهویه هوای مطبوع 

خدمات و امکانات هتل مانسول بوتیک برای تمامی مسافران تور استانبول مهر 96 شامل: خدمات ترانسفر،سالن کنفرانس و میهمانی،سوئیت مخصوص زوج های جوان،اتاق های مخصوص معلولین،خشکشویی،نگهداری از کودکان و دیگر امکانات رفاهی.


هتل هیپودرما استانبول

از جمله هتل های 4 ستاره ترکیه،هتل هیپودرما استانبول با 22 اتاق و موقعیت خوب جغرافیایی و دسترسی آسان و سریع به اماکن توریستی و تفریحی استانبول است.اتاق های هتل مجهز به امکانات خوب رفاهی برای تمامی مسافران تور استانبول پاییز 96 می باشد. امکاناتی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار داده؛شامل : چایخانه در بام،اینترنت پرسرعت،پارک کودکان،گیم نت،زمین تنیس و بیلیارد،سالن ورزشی،سونا،جکوزی،باشگاه ورزشی،ترانسفر رایگان فرودگاه،گشت درون شهری و ....


هتل رادیسون بلو استانبول

از هتل های بسیار خوب استانبول که تنها 3 کیلومتر با میدان تکسیم در محله شیشیلی فاصله دارد،هتل 5 ستاره رادیسون بلو می باشد.هتلی ایده ال برای ملاقات و جلسات تجاری و بیزینس هاست.تمامی اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی لازم برای مسافران تور استانبول می باشد.نزدیک بودن ایستگاه مترو به هتل باعث سهولت گردشگران تور استانبول شهریور 96 به نقاط تاریخی و گردشگری شهر می باشد.هتل رادیسون دارای استخر روباز و سرپوشیده،استخر کودکان،ماساژ،حمام بخار،خدمات پزشکی،رستوران در بام هتل،امکانات برنزکردن،تراس حمام آفتاب،سالن بدنسازی،تلفن مستقیم اتاقها،مینی بار و رستوران با طبخ انواع غذاهای بین المللی و ترکی و محلی.....

 



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,قیمت هتل های استانبول,آفر هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دورا استانبول

هتل 4 ستاره دورا با 119 اتاق واقع در خیابان تکسیم استانبول می باشد.مسافران تور استانبول برای رفتن به مکان های تجاری و تفریحی،می توانند با 10 دقیقه پیاده روی دسترسی به مترو داشته باشند.این هتل بخاطر قیمت مناسب و خدمات خوب خود در بین هتل های استانبول از محبوبیت خوبی برخوردار باشد.بیشتر اتاق های هتل نمایی روبه شهر استانبول دارند.خدمات هتل دورا شامل :اینترنت پرسرعت، مینی بار، حمام با تمام تجهیزات کامل،خشکشویی، چای ساز، گاوصندوق، اتاق های عایق به صدا و .... می باشد.گردشگران تور استانبول آذر 96 می توانند در حین خوردن غذا در رستوران دورا از شنیدن موسیقی زنده لذت برند.


 

هتل فورسیزن استانبول

 

هتل فورسیزن استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول محسوب می شود.ساختمان هتل،یک بنای بازسازی شده از دوره عثمانی می باشد که در سال 2008 تبدیل به یک هتل لوکس با ارائه خدمات عالی برای تمامی گردشگران تور استانبول شده است.این هتل 5 ستاره با مساحت 2100 متر مربع و دارای 170 اتاق با دکوراسیون و طراحی چشم گیری درتمام اوقات شبانه روز دراختیار مسافران تور استانبول آبان 96 می باشد.فاصله هتل تا آثار تاریخی استانبول مانند مسجد سلیمانیه و مسجد آبی تنها 1 کیلومتر می باشد.امکانات ورزشی وتفریحی هتل شامل: استخر روباز،استخر سرپوشیده،مرکز آب گرم،باشگاه ورزشی،اجاره دوچرخه،سونا و جکوزی،تراس آفتاب گیر،باغ و بار،انواع ماساژ و آرایشگاه است.رستوران هتل فورسیزن به صورت بوفه،اسنک بار و صرف صبحانه در اتاق و همچنین منوی ویژه افراد رژیمی سرو می شود.

 

 

 

 

 


 

هتل آیکون استانبول

موقعیت مناسب جغرافیایی یک هتل،دسترسی خوب و اقامت راحت تری را برای مسافران خود بوجود می آورد.هتل 4 ستاره آیکون استانبول از جمله هتل هایی ست که علاوه بر موقعیت خوب،امکانات و خدمات مناسبی را برای گردشگران تور استانبول ارائه می دهد. استفاده از وسایل شیک و چیدمان متفاوت اتاق ها، سالن ورزشی،اسپای لوکس همراه با حمام و سونا از جمله خدماتی می باشد که مسافران تور استانبول مهر 96 می توانند از آن بهره ببرند.از امکانات هتل می توان به حمام اختصاصی،تلوزیون LCD، کتری برقی، امکان سرو صبحانه در اتاق،خدمات لباسشویی و خشکشویی اشاره کرد.کارکنان هتل تسلط به زبان و گویش های مختلف را دارند.

 


هتل اکسید نتال پابلیک استانبول

از خاص ترین و بهترین هتل های ترکیه, می توان هتل 4 ستاره پابلیک استانبول واقع در منطقه تکسیم در خیابان استقلال را نام برد.هتل پابلیک در یک ساختمان قدیمی و توسط معمار معروف ارمنستانی در سال 1901 بنا شده است.طراحی داخلی بی نظیر این هتل توسط یک معمار فرانسوی انجام شده است.دسترسی آسان هتل به رستوران ها و موزه های متعدد استانبول گزینه ی ایده آلی برای مسافران تور استانبول می باشد.سیستم تهویه،مینی بار،حمام اختصاصی با تجهیزات کامل،ماهواره، تلوزیون،خدمات تور، ترانسفر فرودگاه همراه با هزینه، خدمات نگهداری از کودکان،سالن بیزینس،سالن کنفرانس از جمله امکاناتی ست که هتل پابلیک در اختیار تمامی گردشگران تور استانبول پاییز 96 قرار داده است.

 


هتل ایسر پرمیوم استانبول

هتل ایسر پرمیوم استانبول،هتلی در منطقه ساحلی استانبول واقع شده است.این هتل 5 ستاره در سال 2008 و دارای 172 اتاق با پذیرش 24 ساعته می باشد.این هتل تفریحی و ورزشی 3500 متر مربع با تمام امکانات رفاهی از جمله پیلاتس،یوگا،اسپینینگ،سولاریوم، استخر مخصوص کودکان،استخر سرپوشیده،زمین اسکواش،تنیس روی میز،سالن بدنسازی مجهز و چند رستوران مختلف با طبخ انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم مدیترانه ای وبین المللی.تمامی اتاق های هتل با ارائه خدمات عالی و طراحی مدرن خود اقامت را برای گردشگران تور استانبول شهریور 96 به طور قطع دلنشین خواهد کرد.ازدیگر تسهیلات و امکانات این هتل 5 ستاره:بیلیارد،ماساژ،فروشگاه لوازم آرایشی،صرف صبحانه در اتاق،تبدیل ارز،اینترنت رایگان و پرسرعت،پارکینگ رایگان،اجاره اتومبیل،سوئیت مخصوص زوج های جوان و....

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,قیمت هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()